کد خبر : 1992165 | 15 دی 1402 ساعت 15:30 | 16.6K بازدید | 24 دیدگاه

استراحت آنچلوتی به کروس و دیگر ستاره‌ها

آخرین جلسه تمرین کهکشانی‌ها قبل از اولین بازی در جام حذفی مقابل آراندینا بدون تونی کروس و اورلین شوامنی و با سه بازیکن آکادمی برگزار شد.

استراحت آنچلوتی به کروس و دیگر ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به زودی دفاع از عنوان قهرمانی خود را در کوپا دل ری آغاز می‌کند. این مسابقه فردا شب به میزبانی آراندینا برگزار خواهد شد و همانطور که کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی مقابل مایکپورکا خبر داده بود، در این بازی به ستاره‌های جوان فرصت بازی خواهد رسید و برخی از بازیکنان کلیدی که بار مسئولیت زیادی را تا اینجای فصل متحمل شده‌اند استراحت خواهند کرد.

نیکو پاز و کاریو توسط آنچلوتی فرا خوانده شده‌اند و دیروز در بازی کاستیا مقابل کوردوبا حضور نداشتند. علاوه بر آنها، فران (دروازه‌بان) هم با تیم اصلی زیر نظر آنچلوتی تمرین می‌کنند. سرمربی کهکشانی‌ها پیش از این پس از پیروزی مقابل مایورکا، اعلام کرده بود که کپا آریسابالاگا دروازه‌بان دیدار مقابل آراندینا خواهد بود. 

1975188
1975189

تغییرات در یازده‌تای اصلی زیاد خواهد بود و شاید خوسلو و دنی سبایوس که معمولا فرصت بازی کمتری پیدا می‌کنند هم به میدان بروند. به نظر می‌رسید آنچلوتی روی ادواردو کاماوینگا هم ریسک نکند و او را برای دیدار سوپرجام نگه دارد. ممکن است بازیکنانی مانند رودیگر، ارنستو والورده و جود بلینگام کلا در خانه بمانند. آنها سه نفری هستند که بیشترین دقایق را در این فصل برای رئال مادرید به میدان رفته‌اند.

دیدگاه‌ها