کد خبر : 1992160 | 15 دی 1402 ساعت 14:58 | 21.3K بازدید | 8 دیدگاه

دلداری به اسطوره یونایتد: تو بزرگ‌ترین مربی می‌شوی!

مایکل کریک، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که وین رونی در عرصه مربیگری هم موفق خواهد شد.

دلداری به اسطوره یونایتد: تو بزرگ‌ترین مربی می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بیرمنگام بالاخره تصمیم گرفت پس از تنها 15 بازی به همکاری با رونی خاتمه دهد و این مربی را پس از 83 روز حضور روی نیمکت این تیم اخراج کرد. 

این به هیچ وجه خبر خوبی برای این ستاره سابق منچستریونایتد نبود که امید داشت در بازگشتش به انگلیس بتواند عملکرد درخشانی را در دنیای مربیگری ارائه دهد و مسیر پیشرفت را تا رسیدن به نیمکت تیم‌های بزرگ لیگ برتری در پیش بگیرد. 

هنوز مشخص نیست که آیا او تصمیم دارد که تا پایان فصل جاری بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد و شانسش را در تیم دیگری امتحان کند یا خیر اما کریک اطمینان دارد که هم‌تیمی سابقش در این زمینه موفق خواهد شد. 

1974098

او در گفت‌وگو با روزنامه تایمز درباره اخراج رونی و شرایطش اظهار داشت: «من به عنوان یک دوست بسیار برای وین (رونی) ناراحت شدم. می‌دانم که او با قدرت بازخواهد گشت. می‌دانم که او بدون شک در این زمینه هم به موفقیت خواهد رسید. رونی و شخصیت و انگیزه‌هایش را به عنوان یک انسان و یک بازیکن به‌خوبی می‌شناسم، می‌دانم که چه دستاوردهایی داشته و چطور به این جایگاه رسیده است. 

سطح انگیزه و دانش و هوشی که او از آن برخوردار است باعث شده که فوتبال در وجود و غریزه‌اش جای داشته باشد. تاریخ نشان می‌دهد که مربیانی درخشان و بزرگ بودند که در مقاطع خاصی نتوانسته‌اند بر طبق برنامه پیش بروند و شکست‌هایی را تحمل کرده‌اند و این بخشی از زندگی است.»

دیدگاه‌ها