کد خبر : 1992087 | 15 دی 1402 ساعت 00:54 | 25.7K بازدید | 10 دیدگاه

مسافری از روسیه در ترکیب اصلی تیم ملی (عکس)

به نظر می‌رسد که محمد محبی به مانند دیگر بازی‌های تیم ملی، یکی از مهره‌های فیکس مدنظر قلعه نویی باشد.

مسافری از روسیه در ترکیب اصلی تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از زمان روی کار آمدن امیر قلعه نویی در تیم ملی، محمد محبی دقایق زیادی را در ترکیب ایران به میدان رفته و به نظر می‌رسد که این اتفاق در جام ملت‌های آسیا نیز برای این بازیکن تکرار شود و او جزو مهره‌های اصلی تیم باشد.

به طور دقیق‌تر، وینگر بوشهری در 9 مسابقه از یازده دیداری که امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی نشسته، از ابتدا به میدان رفته که حاصل آن 2 گل برابر بلغارستان و کنیا بوده و این بازیکن سه مرتبه نیز در بازی برابر تیم‌های روسیه، قرقیزستان و هنگ کنگ پاس گل داده است.

1975036

این آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که محبی مهره‌ای مهم برای تیم ملی و امیر قلعه نویی محسوب می‌شود و کادرفنی تیم ملی نیز روی توانایی‌های او برای حضور در جام ملت‌های آسیا حساب باز کرده است و احتمالا شاهد حضور او در ترکیب ابتدایی خواهیم بود.

محبی که پس از جدایی از استقلال راهی روستوف روسیه شده، دو مرتبه نیز برای این تیم روسی گلزنی کرده و سه بار پاس گل داده است. شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به جمع آبی پوشان نیز شنیده می‌شود ولی تمام تمرکز این بازیکن روی بازی‌های تیم ملی است و او قصد دارد با درخشش در این رقابت‌ها، جای خود را در ترکیب اصلی روستوف باز کند.

دیدگاه‌ها