کد خبر : 1991993 | 14 دی 1402 ساعت 15:21 | 18.6K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره تیم ‌ملی تحت نظر قرار گرفت:

تمرینات ویژه رامین زیر نظر دکتر شهاب (عکس)

رامین رضاییان با نظارت ویژه کادرپزشکی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

تمرینات ویژه رامین زیر نظر دکتر شهاب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در تمرین شب گذشته تیم ملی زیر نظر پزشک تیم ملی تمرینات ویژه‌ای را دنبال کرد و آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود.

رضاییان که در تورنمنت‌های اخیری که در آنها حضور پیدا کرده عملکرد درخشانی داشته، می‌خواهد جام ملت‌های آسیا را هم به آن اضافه کند، لیگ برتر، جام باشگاه‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی، کافا و... مسابقاتی بوده که رامین در آن‌ها گلزنی کرده و برای تکمیل سال خوب فوتبالی‌اش نیاز دارد تا در مهم‌ترین تورنومنت سال هم درخشش را ادامه دهد.

رضاییان که در بازی‌های لیگ برتر با مصدومیت رو به رو شد در تمرینات تیم ملی با نظارت ویژه دکتر شهاب تمرین می‌کند تا در بهترین شرایط به مسابقات برسد، البته امیر قلعه‌نویی با حضور همزمان آریا یوسفی و صادق محرمی تدابیر ویژه‌ای برای غیبت احتمالی او در نظر گرفته است.

رامین با کیفیتی که در ماه اخیر به نمایش گذاشت بدون شک می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی در جام ملت‌های آسیا باشد، میل هجومی و قدرت تدافعی بالا از رامین رضاییان یک مهره بدون جانشین در تیم ملی ساخته است، او با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند و امیدوار است که بدون مشکل برای ایران به میدان برود.

دیدگاه‌ها