کد خبر : 1991897 | 14 دی 1402 ساعت 00:27 | 50.1K بازدید | 31 دیدگاه

بلینگام 90 دقیقه با باندپیچی مقابل مایورکا (عکس)

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، بعد از اتمام بازی تیمش مقابل مایورکا با باندپیچی سنگین روی کتفش دیده شد.

بلینگام 90 دقیقه با باندپیچی مقابل مایورکا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد اولین بازی سال 2024 را در لالیگا و در خانه با یک پیروزی 1-0 سخت و مهم پشت سر بگذارد و صدرنشینی خود را در پایان نیم فصل اول لالیگا قطعی کند. آنتونی رودیگر، مدافع میانی محبوب رئالی‌ها گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 78 به ثمر رساند.

جود بلینگام، درخشان‌ترین ستاره رئال مادرید در این فصل 90 دقیقه بازی کرد و علی رغم بازی موثرش در خط میانی علائم خستگی به خصوص در نیمه دوم در بازی او مشهود بود. او بلافاصله بعد از پایان بازی به سمت کادر پزشکی رئال رفت و بعد از درآوردن پیراهنش یک باند پیچی مشکی و سنگین را روی کتف چپ خود را نمایان کرد. او دوباره برای دست زدن برای هواداران به زمین برگشت و دقایقی با بقیه تیم در زمین بود.

1974683

کتف بلینگام از ماه اکتبر مصدوم شده است و این بازیکن سعی کرده با مراقبت و باندپیچی و تمرینات مخصوص درد آن را مدیریت کند. اما به گفته کادر پزشکی رئال دیر یا زود نیاز به جراحی خواهد داشت. بسیاری از هواداران رئال آنچلوتی را برای بازی دادن بیش از اندازه به بلینگام سرزنش می‌کنند. تیم ملی انگلیس هم که به شدت به بلینگام برای رقابت‌های یورو 2024 نیاز دارد، نگرانی خود را از این مصدومیت مزمن کتف این ستاره 20 ساله به کادر پزشکی رئال منتقل کرده است.

1974682

دیدگاه‌ها