کد خبر : 1991857 | 13 دی 1402 ساعت 22:19 | 37.7K بازدید | 23 دیدگاه

ستاره لیورپول آرسنالی از کار درآمد!

هواداران لیورپول پس از اینکه فهمیدند کورتیس جونز مهاجم تیمشان طرفدار آرسنال بوده، شوکه شده‌اند.

ستاره لیورپول آرسنالی از کار درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 22 ساله برای قرمزها در پیروزی 4-2 مقابل نیوکاسل در روز دوشنبه به میدان رفت و یکی از گلزنان تیم پیروز یورگن کلوپ بود و باعث شد اختلاف سه امتیازی با رده دوم جدول ایجاد شود. محمد صلاح ستاره اصلی این بازی جذاب، دو گل برای تیمش زد و باعث شد هواداران بیشتر از قبل نگران جای خالی او در مدت یک ماهه غیبتش برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا شوند. یکی از جایگزین‌های احتمالی مد نظر کلوپ کورتیس جونز است.

هواداران لیورپول به ویژه از ذهنیت کل تیم خود پس از انتشار فیلمی که نشان می‌دهد آنها حتی پس از این پیروزی مهم خود جشنی هم نگرفتند خوشحال بودند. اما به نظر می‌رسد که کورتیس جونز بر خلاف عمده بازیکنان تیم کلوپ، دیگر برای هواداران به اندازه قبل محبوب نیست.

1974606

او با اینکه در نزدیکی شهر لیورپول بزرگ شده است، در کودکی طرفدار آرسنال بوده و این را حتی زمانی که در آکادمی لیورپول بازی می‌کرد هم اعلام کرده است. چیزی که به تازگی در شبکه‌های مجازی مطرح شده است.
برای مثال یکی از هواداران لیورپول نوشت: "چطور ما این را تا به حال نمی‌دانستیم؟ و اینکه چرا یک لیورپول نشین باید هوادار آرسنال باشد؟!"

به گزارش گل، در همین حال، شایعاتی مبنی بر تماس آرسنال با لیورپول بر سر انتقال احتمالی تابستانی جونز به لندن مطرح شده است.

دیدگاه‌ها