کد خبر : 1991829 | 13 دی 1402 ساعت 20:27 | 17.8K بازدید | 66 دیدگاه

ابراهیمی: همه کمک کنید قهرمان آسیا شویم

هافبک ابراز امیدواری کرد بتوانند در جام ملت‌ها به قهرمانی برسند.

ابراهیمی: همه کمک کنید قهرمان آسیا شویم

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش در اردوی آماده‌سازی قبل از جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: ابتدا به مردم ایران بابت اتفاق تلخ و دردناک امروز در کرمان تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به همه عزیزان صبر بدهد.

او ادامه داد: اولین روز تمرینی ما در جزیره کیش است که آب و هوا و کیفیت زمین چمن خیلی خوب است. فکر می‌کنم تیم ملی ایران شرایط خوبی از نظر پتانسیل کادر فنی و بازیکن دارد. همه از تیم ملی انتظار دارند و برای خود تیم ملی هم این موضوع قابل درک است.

هافبک با تجربه تیم ملی ایران اضافه کرد: شرایط خوبی است و ما مثل همیشه وظیفه داریم تا بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم و بتوانیم همه مردم را خوشحال کنیم.

ابراهیمی یادآور شد: ما به عنوان بازیکن تمام تلاشمان را در زمین انجام می‌دهیم تا در زمین همه را خوشحال کنیم و بهترین نتایج را بگیریم. ما بازیکنان داخل زمین هستیم ولی یک سری افراد هم بیرون از زمین حضور دارند که برای تیم ملی هستند.

او تاکید کرد: وظیفه ما تلاش درون بازی است و افراد دیگر هم باید مراقب حواشی و دیگر مسائل برای تیم ملی باشند تا تیم بتواند به هدف و قهرمانی در آسیا برسد و همه را خوشحال کند.

دیدگاه‌ها