کد خبر : 1991711 | 13 دی 1402 ساعت 12:15 | 59.8K بازدید | 25 دیدگاه

اعتراف صادقانه کوبو

هواداران ببخشند، باید به جام ملت‌های آسیا بروم!

تاکفوسا کوبو سوسیداد را برای چند هفته ترک خواهد کرد تا به جام ملت‌های آسیا برود. او از این بابت چندان خوشحال نیست.

هواداران ببخشند، باید به جام ملت‌های آسیا بروم!

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری جام ملت‌های آسیا در زمستان برای بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مصیبت است. آنهایی که بازیکنان آسیایی در ترکیب خود دارند، چند هفته باید با غیبتشان کنار بیایند و یک مورد باشگاه سوسیداد است که ستاره‌اش تاکفوسا کوبو را از دست خواهد داد.

1974400

کوبو دیشب آخرین بازی خود برای سوسیداد را انجام داد و چند هفته به دلیل همراهی ژاپن نمی‌تواند تیم باسکی را همراهی کند. سوسیداد برابر آلاوس با تساوی 1-1 متوقف شد و کوبو نیز در این بازی یک شانس گل عالی را از دست داد.

در پایان مسابقه وقتی از او در مورد همراهی ژاپن در جام ملت‌ها سوال شد، او پاسخ داد: «نمی‌دانم انتظار چه جوابی از من دارید، ولی برای من برگزاری جام ملت‌های آسیا در زمستان ناراحت‌کننده است. در هر صورت سوسیداد به من دستمزد می‌دهد، ولی از سوی دیگر حضور در تیم ملی وظیفه است و زمانی که دعوت می‌شوید، باید بروید.»

کوبو ادامه داد: «ناراحتی باشگاه و هواداران را درک می‌کنم و خودم نیز دوست داشتم در این مقطع از فصل به تیمم کمک کنم ولی همچنین بازی برای تیم ملی کشورم همیشه افتخار بوده و باید کمک کنم بتوانیم در جام ملت‌ها بهترین نتایج را بگیریم. قول می‌دهم وقتی برگردم، این غیبت چند هفته‌ای را جبران کنم.»

دیدگاه‌ها