کد خبر : 1991709 | 13 دی 1402 ساعت 12:09 | 27.7K بازدید | 21 دیدگاه

پورتو طارمی را به تیم ملی فرستاد (عکس)

باشگاه پورتو برای مهاجم ایرانی خود در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارد.

پورتو طارمی را به تیم ملی فرستاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی یکی از دعوت شده‌ها به تیم ملی است که برخلاف سردار آزمون حضورش در تهران با مشکل خاصی همراه نبود و باشگاه پورتوی پرتغال مجوز این بازیکن را برای اضافه شدن به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی داد.

ستاره ایرانی پورتو که بهترین گلزن تیم ملی پس از حضور امیر قلعه‌نویی بوده و در فیفا دی اخیر هم توانست در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و پس از آن هم برابر ازبکستان یک گل بزند، حالا هم با شرایط خوبی به تهران بازگشته و در اردوی ملی حاضر است.

مهدی طارمی روز گذشته مثل دیگر ملی پوشان خودش را به هتل المپیک و محل آغاز اردوی تیم ایران رساند تا زیر نظر کادر فنی کارش را آغاز کند و آماده حضور و درخشش در جام ملت‌های آسیا شود.

طارمی قبل از بازگشت به تهران در چهار دیدار اخیر پورتو نمایش درخشانی داشت و توانست دو گل به ثمر رساند و روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذار باشد و به دنبال تداوم این نمایش در تیم ملی ایران است.

باشگاه پورتوی پرتغال هم با انتشار تصویر مهدی طارمی در صفحات مجازی خود برای این ستاره ایرانی در اردوی تیم ملی و جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارد.

1974399

دیدگاه‌ها