کد خبر : 1991104 | 11 دی 1402 ساعت 03:26 | 38.7K بازدید | 22 دیدگاه

حمله اسطوره به ستاره یونایتد: هیچی از فوتبال نمی‌فهمی!

پیتر اشمایکل، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد آنتونی در ترکیب این تیم انتقاد کرد.

حمله اسطوره به ستاره یونایتد: هیچی از فوتبال نمی‌فهمی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر برای نهمین بار در این فصل و این بار برابر ناتینگام فارست شکست خورد.

عملکرد ضعیف ستاره‌های این تیم در خط حمله یکی از دلایل اصلی این باخت بود و حتی اعتراض کریستین اریکسن را هم پس از پایان بازی به همراه داشت که از گل نشدن موقعیت‌های متععد خلق شده برای مهاجمان این تیم ناراحت بود.

این روند فشارها خصوصا روی آنتونی را که تابستان سال گذشته به دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ شیاطین سرخ با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تبدیل شد افزایش داده است. 

اشمایکل پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با شبکه آفریقایی سوپر اسپورت اظهار داشت: "من واقعا فکر می‌کنم اریک تن‌هاخ باید بازنگری جدی درباره جایگاه آنتونی در ترکیب اصلی منچستریونایتد برای دیدارهای آینده داشته باشد.

1932632

او هیچ تلاش خاصی برای تیم نمی‌کند و بارها هم‌تیمی‌هایش را مأیوس کرده است. این روند واقعا برای همه ناامیدکننده است. او برای مدتی طولانی فرصت زیادی در اختیار داشته اما از این موقعیت استفاده نکرده است.

آنتونی بازیکنی است که در این فصل موفق به گلزنی نشده است. او هیچ پاس گلی نداده و نتوانسته است دروازه حریفان را باز کند. به نظر می‌رسد که او واقعا فوتبال را نمی‌فهمد."

دیدگاه‌ها