کد خبر : 1991095 | 10 دی 1402 ساعت 22:22 | 58K بازدید | 44 دیدگاه

شرط کیمیش برای تمدید

ستاره بایرن فقط به یک شرط به بارسلونا نمی‌رود

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۵ و پایان قرارداد یوشوا کیمیش و بایرن مونیخ، زمزمه‌هایی درباره شروط هافبک آلمانی برای تمدید شنیده می‌شود.

ستاره بایرن فقط به یک شرط به بارسلونا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد و با شروع سال ۲۰۲۴ کم کم به پایان قراردادش با باواریایی‌ها نزدیک می‌شود.

از الان اخباری در مورد علاقه سایر تیم‌ها به جذب ستاره آلمانی خط هافبک بایرن مونیخ منتشر شده است. از علاقه بارسا که مدت زیادی است قصد دارد او را به خدمت بگیرد تا علاقه منچستر یونایتد که مدت‌هاست ستاره مدنظرش برای خط هافبک را پیدا نکرده است.

کیمیش در بایرن خوشحال است اما اگر پیشنهاد خوبی از راه برسد ممکن است وسوسه شود و آلمان را ترک کند. او برای تمدید علاوه‌بر شروط مالی، شرط‌های دیگری نیز دارد.

1973441

زمانی که یک نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از کیمیش انتقاد کرد و گفت «کیمیش هیچوقت رهبر تیم نبوده است و باید در این مورد بیشتر فکر کند» رودی فولر از ستاره بایرن دفاع کرد و دریسن، مدیرعامل بایرن، هم پاسخ انتقادات را داد اما کیمیش احساس می‌کند بایرن به اندازه کافی از او دفاع نکرده است.

او برای تمدید ممکن است خواستار حقوق بالایی شود اما در صورتی که باشگاه در این مسائل کاملاً از او دفاع کند و این بازیکن احساس کند که مورد حمایت کامل باشگاه است، حاضر است بدون فکر به پیشنهاد دیگری از سمت بارسلونا یا تیم‌های دیگر قراردادش را در بایرن مونیخ تمدید کند.

دیدگاه‌ها