کد خبر : 1991032 | 10 دی 1402 ساعت 17:46 | 14.2K بازدید | 16 دیدگاه

پیروزی ارزشمند هوادار در تهران؛

دستگردی با مسعود شجاعی دیگر نحس نیست!

هوادار تهران در این فصل نتایج بسیار بدی در ورزشگاه خانگی خود گرفته بود.

دستگردی با مسعود شجاعی دیگر نحس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این فصل لیگ برتر را با محمود فکری در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز کرد. دیدار اول هوادار برابر مس رفسنجان بود که آن مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هوادار تا پیش از مسابقه امروز خود با استقلال خوزستان، در این فصل ۷ مسابقه دیگر در ورزشگاه دستگردی انجام داده بود که به طور عجیبی در این هفت مسابقه تنها ۲ امتیاز با تساوی مقابل مس و پیکان کسب کرد و در ۵ مسابقه در ورزشگاه خانگی خود طعم شکست را چشیده بود.

1973351

هواداری‌ها در این فصل مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور، فولاد، ملوان و سپاهان در ورزشگاه دستگردی تهران شکست خوردند. نکته عجیب اینکه هواداری‌ها تا پیش از این مسابقه در تهران تنها یک گل به آلومینیوم در روز شکست دو بر یک‌شان زده بودند.

هوادار حالا در هفته پانزدهم لیگ برتر در همین ورزشگاه با هدایت مسعود شجاعی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و با پیروزی دو بر صفر نیم فصل اول لیگ برتر را با شرایط بهتر از قبل به پایان رساند. هواداری‌ها در این مسابقه دوگل زدند و هیچ گلی دریافت نکردند تا سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورند.

1973350

این اولین مسابقه‌ای بود که مسعود شجاعی در ورزشگاه دستگردی هوادار را هدایت می‌کرد و موفق شد نخستین پیروزی خود را در قامت سرمربی این تیم تهرانی جشن بگیرد. البته شجاعی هنوز مجوز نشستن روی نیمکت را به دست نیاورده و احتمالاً او را از نیم فصل دوم در کنار خط خواهیم دید.

دیدگاه‌ها