کد خبر : 1990820 | 09 دی 1402 ساعت 21:39 | 31.8K بازدید | 19 دیدگاه

کریس وایلدر:

مقابل سیتی انگار 5 ساعت بازی کردیم!

کریس وایلدر، سرمربی شفیلد یونایتد، می‌گوید بازی تیمش مقابل سیتی برایش به اندازه 5 ساعت گذشته است.

مقابل سیتی انگار 5 ساعت بازی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تیم منچسترسیتی در خانه به مصاف شفیلد یونایتد رفت و موفق شد بدون حضور ارلینگ هالند و کوین دی بروینه 2-0 پیروزی شود این پیروزی سیتی را 40 امتیازی کرد و این تیم موقتا در رده سوم جدول قرار گرفته است در حالی که دو بازی هم از نیم فصل اول برای این تیم باقی مانده است.

شاگردان گواردیولا بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها با روحیه‌ای تازه به رقابت‌های لیگ برتر بازگشته و به دو پیروزی پیاپی دست پیدا کرده‌اند. در بازی امشب و در اولین بازی خانگی سیتی در ورزشگاه اتحاد بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، سیتی از پنج جامی که در سال 2023 کسب کرده است، رونمایی کرد.

1973017

وایلدر، سرمربی تیم میهمان در نشست خبری بعد از بازی از آبی‌های شهر منچستر تمجید کرد و  با اشاره به این قهرمانی‌ها گفت: "بازی وحشتناک پرفشار بود. بازیکنان احساس می‌کردند که نه 90 دقیقه بلکه حدود پنج ساعت در ورزشگاه اتحاد فوتبال بازی کردند. در کنار بازی سنگین، وقتی کنار زمین می‌روید و پنج جام را می‌بینید، متوجه می‌شوید که با چه تیمی روبرو هستید و این روی همه کیفیت کار شما تاثیر می‌گذارد."

دیدگاه‌ها