کد خبر : 1990771 | 09 دی 1402 ساعت 19:02 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: این مهم‌ترین پیروزی‌ ما در این فصل بود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید پیروزی تیمش در برابر لوتون تاون یکی از مهم‌ترین بردهای فصل تیم است.

پوچتینو: این مهم‌ترین پیروزی‌ ما در این فصل بود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری خارج از خانه و نفس‌گیر لوتون تاون را ۳-۲ شکست داد و سال ۲۰۲۳ را با پیروزی به پایان رساند. پوچتینو در صحبت‌های پس از بازی‌‌اش درباره اهمیت این پیروزی صحبت و شرایط تیمش را بیان کرد.

بولت سرشاخهپیروزی مقابل لوتون؟
من خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. آن هم مقابل این تیم قوی. با نگاهی به بازی‌های قبلی لوتون، باید به آنها اعتبار بدهید. آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و می‌توانید این را در بازی‌هایشان ببینید. امروز چیزهای مثبتی در زمین وجود داشت. یازده بازیکن حاضر در زمین همه با هم کار می‌کردند و رابطه خوبی داشتند. من جنبه‌های زیادی را دیدم که نشان می‌دهند در چند بازی اخیر پیشرفت کرده‌ایم. ما از گل‌های خورده در بازی امروز ناامید هستیم، اما تیم جوانی داریم و این اتفاقات ممکن است رخ دهند.

بولت سرشاخهعصبانیت تیاگو سیلوا در پایان بازی؟
تیاگو اینگونه است. او همیشه ناله می‌کند و هرگز خوشحال نیست، اما این خوب است. او ۳۹ ساله است و هنوز بازی می‌کند. شگفت‌انگیز است. هنوز مانند یک جوان ۲۰ ساله بازی می‌کند. او تجربیاتش را به تیم می‌آورد و واقعا خوب کار می‌کند.

1972963

بولت سرشاخهاهمیت این برد؟
واقعاً می‌گویم، برد بسیار ارزشمندی بود. ما به ثبات نیاز داریم و پیروزی‌های پیاپی به این موضوع کمک می‌کند. این یکی از مهم‌ترین بردهای ما در این فصل بود. همینطور باید جلو برویم و به بردن ادامه دهیم.

بولت سرشاخهنقل و انتقالات ژانویه؟
این موضوعی است که قرار است با مالک تیم در مورد آن صحبت کنیم. در حال حاضر مهم‌ترین چیز این است که با تیم فعلی کار کنیم. فعلا باید به بازیکنان فعلی نگاه کنیم و آنها هم باید تلاش کنند خود را به ترکیب برسانند.

بولت سرشاخهدرخشش پالمر و مادوئکه؟
برای آنها خوشحالم. ما در مورد تیم و بازیکنان جوانی صحبت می‌کنیم که توانسته‌اند ثابت کنند کیفیت لازم برای بازی در چلسی را دارند. آنها فوق‌العاده‌اند.

دیدگاه‌ها