کد خبر : 1990752 | 09 دی 1402 ساعت 18:08 | 5.8K بازدید | 18 دیدگاه

لوتون ۲-۳ چلسی: پیروزی نفس‌گیر در آخرین بازی سال

چلسی با برتری ۳-۲ مقابل لوتون تاون موفق شد سال ۲۰۲۳ را با پیروزی به اتمام برساند.

لوتون ۲-۳ چلسی: پیروزی نفس‌گیر در آخرین بازی سال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی آبی‌ها در سال ۲۰۲۳ آنها مهمان لوتون تاون بودند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با درخشش کول پالمر، ستاره جوان این فصل‌شان، با نتیجه ۳-۲ پیروز این بازی شدند.

ویدئو: 320799

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و صاحب توپ و میدان بود. در دقیقه ۱۲ آنها موفق شدند اولین موقعیت بازی را خلق کنند و روی همین موقعیت هم موفق به گلزنی شدند. پس از حرکت جکسون در محوطه جریمه لوتون و لو رفتن توپ او، مدافع حریف به اشتباه توپ را دفع کرد و توپ به پالمر رسید. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

1972914

در ادامه چلسی به برتری‌اش در زمین ادامه داد اما موفق نشد دروازه لوتون را با تهدید جدی مواجه کند. بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه نونی مادوئکه با پاس پالمر حرکتی را از سمت راست آغاز کرد. او وارد محوطه جریمه شد و توپ را بر روی پای راستش آورد و شلیکی محکم را روانه دروازه کرد و توانست بازی را ۲-۰ کند.

1972915

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم لوتون کمی جلو کشید تا گل‌های خورده را جبران کند اما دفاع چلسی در بیشتر دقایق مستحکم نشان می‌داد. در یکی از این حملات در دقیقه ۶۷ بارکلی ضربه‌ای محکم را به سمت دروازه چلسی زد اما توپ از همه گذشت و به بیرون رفت. اگر آدبایو، بازیکن لوتون زودتر واکنش نشان می‌داد می‌توانست دروازه خالی را باز کند.

سه دقیقه بعد با پاس عالی جکسون، کول پالمر با دروازه‌بان تک به تک شد. او با دریبلی زیبا از سد دروازه‌بان گذشت و دروازه خالی را باز کرد تا بازی ۳-۰ شود.

1972916

در دقیقه ۸۰ روی کرنر ارسالی بازیکنان لوتون، بارکلی با ضربه سر دروازه چلسی را باز کرد.

1972919

در حالی که تصور همه این بود که بازی با نتیجه ۳-۱ به اتمام می‌رسد اما اینطور نشد و لوتون یک بار دیگر گلزنی کرد. در دقیقه ۸۷ روی ضربه سر دوتی، پتروویچ توپ را دفع کرد اما در آن سمت آدبایو دروازه خالی را گشود و بازی را ۳-۲ کرد.

1972917

در نهایت بازیکنان چلسی در دقایق پایانی بازی را مدیریت کردند و با نتیجه ۳-۲ بازی را به پایان رساندند. آبی‌ها با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و در رده دهم ماندند.

دیدگاه‌ها