کد خبر : 1990546 | 09 دی 1402 ساعت 06:31 | 42.5K بازدید | 51 دیدگاه

لیگ ایران دلتنگ سرمربی پیکان

حسرت جواد نکونام: شخص رضا عنایتی!

رضا عنایتی به عنوان رکورددار گلزنی در لیگ با نفراتی بعدی خود فاصله بسیار زیادی دارد.

حسرت جواد نکونام: شخص رضا عنایتی!

به گزارش ورزش سه، از زمانی که غلامرضا عنایتی در لیگ شانزدهم با پیراهن صبای قم در جدال با استقلال، از فوتبال ایران خداحافظی کرد، سال‌ها می‌گذرد و حال عنایتی این روزها به جای لباس ورزشی، کت و شلوار به تن می‌کند تا به عنوان سرمربی تیم‌های فوتبال را هدایت کند و حال پس از دورانی که در تیم‌های مختلف تجربه کرده، فردا به عنوان سرمربی پیکان به مصاف استقلال خواهد رفت. 
روزگاری که او به عنوان مهاجم تیم‌های مختلف در لیگ حضور داشت، رقیبان بسیار زیادی داشت از جمله رضا نوروزی، جلال رافخایی، کریم انصاری‌فرد، آرش برهانی و دیگر نفرات که در همان نیم فصل جدول گلزنان پر از نام‌هایی بود که حداقل ۱۰ گل در لیگ به ثمر رسانده بودند.
اکنون نیمه نخست فصل به پایان خود نزدیک است و لیگی که در سال‌های اخیر با کمبود گل مواجه بود، در این نیم فصل هم شرایط عجیبی را تجربه کرد. در لیگ فعلی شهریار مغانلو در ادامه سال‌های خوب خود تا کنون ۹ گله است و رضا اسدی نیز پشت سرش است اما اصلی‌ترین نکته سایر نفرات است. تا اینجای لیگ جز سپاهان، هیچ تیم دیگری نیست که هوادارانش از مهاجم تیمشان خیالشان راحت باشد‌. به قول معروف دیگر کسی نیست که وقتی توپ روی پایش می‌آید، از قبل بدانیم آن توپ گل است!

1960530

عنایتی ۱۴۷ بار در لیگ برتر گلزنی کرد و آقای گل فعلی لیگ برتر است. به غیر از شیمبا که ۱۰۲ گل زده دارد، سجاد شهباززاده با ۷۵ گل، ساسان انصاری با ۵۹ گل، مرتضی تبریزی با ۵۷ گل، گادوین منشا با ۵۵ گل و محمد عباس زاده با ۵۴ گل دیگر نفراتی هستند که حداقل یک سوم عنایتی گل زده‌اند و این نفرات هم در این فصل از لیگ چندان به عنوان مهاجم گلزن تلاش قابل توجهی نداشتند.
این همان موضوعی است که ما را بیش از پیش دلتنگ مهاجمی چون رضا عنایتی می‌سازد که دیگر در لیگ برتر نیست که بخواهد با گل‌های خودش لبخند را به لب‌های هواداران اهدا کند.

دیدگاه‌ها