کد خبر : 1990545 | 09 دی 1402 ساعت 06:20 | 13.4K بازدید | 8 دیدگاه

انگیزه‌های خاص مدافع استقلال مقابل پیکان

صالح حردانی در حالی مقابل پیکان قرار خواهد گرفت که فصل گذشته گل زیبایی مقابل این تیم به ثمر رساند.

انگیزه‌های خاص مدافع استقلال مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی در آخرین تقابل استقلال و پیکان با شوت از راه دور یکی از زیباترین گل‌های دوران فوتبالش را به ثمر رساند و حالا در شرایط متفاوت باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

او که در غیاب محمد مرادمند و ایمان سلیمی در دفاع 3 نفره استقلال قرار گرفته بود با بازگشت ایمان سلیمی به تمرینات گروهی استقلال احتمال دارد که از این پست خارج شود، البته او در پست تخصصی که به میدان می‌رود رقیب قدرتمندی چون یامگا را دارد که احتمال دارد حتی پس از عملکرد درخشانی که در بازی‌های اخیر استقلال داشته به نیمکت منتقل شود.

1972661

البته این احتمال حضور دارد که نکونام همچنان از او در دفاع 3 نفره استفاده کند چرا که پیکان قدرت هجومی کافی برای به چالش کشیدن استقلال را ندارد و حردانی در این پست با اضافه شدن ناگهانی از سمت راست می‌تواند یکی از راهکاری نکونام برای شکستن خط دفاعی پیکان باشد.

حردانی با توجه به گل زیبایی که در بازی فصل گذشته مقابل پیکان به ثمر رساند در صورت حضور در زمین با انگیزه بالایی به میدان خواهد رفت و با توجه به اینکه این آخرین مسابقه پیش از حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست تمام توان خود را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی به کار خواهد گرفت.

ویدئو: 272418

دیدگاه‌ها