کد خبر : 1990507 | 08 دی 1402 ساعت 19:25 | 23.8K بازدید | 15 دیدگاه

سلیمی به دنبال پایان خوش نیم‌فصل با استقلال

مدافع میانی استقلال امیدوار است به فهرست تیمش در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر برگردد.

سلیمی به دنبال پایان خوش نیم‌فصل با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی پس از اینکه در 10 مسابقه لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشت، با بدشانسی در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان مواجه شد و مصدومیت شدید از ناحیه صورت و یک آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ کاری کرد تا نتواند در زمین بماند و جواد نکونام مجبور به تغییر اجباری او شود، اما این مدافع در تلاش برای اضافه شدن به فهرست آبی‌ها است.

این مدافع که پس از دوران موفق در تراکتور و مس رفسنجان، در استقلال هم توانست جایگاه ثابتی به دست بیاورد و یک گل حساس هم مقابل سرخ پوشان تبریزی به ثمر رساند، در سه دیدار اخیرشان حضور نداشته ولی ممکن است فردا برابر پیکان به فهرست آبی پوشان برگردد.

1964595

سلیمی که انگیزه زیادی داشت نخستین دربی خود را با پیراهن استقلال تجربه کند، با یک مصدومیت بدموقع مواجه شد و در دیدار اخیرشان حضور نداشته که حالا شرایط بهتری پیدا کرده و در صورت صلاحدید کادر پزشکی استقلال فردا به فهرست این تیم برابر پیکان اضافه خواهد شد.

این مدافع که تجربه گلزنی مقابل پیکان را در دوران حضورش در تراکتور دارد، امیدوار است با تایید پزشکان بتواند فردا برابر خودروسازان فرصت حضور چند دقیقه‌ای در آخرین بازی نیم‌فصل را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها