کد خبر : 1990505 | 09 دی 1402 ساعت 03:23 | 16K بازدید | 27 دیدگاه

کری زیرپوستی عنایتی با پیروزی‌های خانگی استقلال

رضا عنایتی از انگیزه‌هایش برای نخستین توقف استقلال در بازی‌های خانگی گفت.

کری زیرپوستی عنایتی با پیروزی‌های خانگی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با آمار 6 پیروزی از 6 بازی خانگی به مصاف پیکان می‌رود. شاگردان نکونام در این فصل و در استادیوم آزادی به رقبا رحم نکرده‌اند و امیدوار هستند که امروز نیز دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

با این حال، استقلالی‌ها کار راحتی در دیدار با خودروسازان ندارند. شاگردان عنایتی امیدوار هستند تا بتوانند از این مسابقه سخت با امتیاز خارج شوند و نوار پیروزی‌های متوالی خانگی تیم نکونام را قطع کنند. موضوعی که در صحبت‌های عنایتی نیز دیده می‌شود.

در نشست خبری پیش از مسابقه بود که یکی از خبرنگاران سوالی را درباره پیروزی‌های متوالی استقلال در خانه مطرح کرد که پاسخ سرمربی پیکان نیز با نوعی کری خوانی همراه بود. او گفت: ذوب‌آهن هم پیش از دیدار با پیکان آمار صد درصد پیروزی در بازی‌های خارج از خانه داشت. با این حال توانستیم بازی فوق‌العاده‌ای مقابل این تیم ارائه کنیم.

عنایتی در ادامه گفت: به آمار نگاه نمی‌کنیم و شرایط تیم خودمان را می‌بینیم. مطمئناً استقلال تیمی بزرگ است و مهره‌های خوبی در اختیار دارد. استقلال طی چند سال اخیر، اینقدر پُرمهره نبوده و در همه پُست‌ها، بازیکنان و جایگزین‌های باکیفیتی دارد.

دیدگاه‌ها