کد خبر : 1990181 | 07 دی 1402 ساعت 12:52 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

آمادگی ستاره پرطرفدار برای جدایی: همین ژانویه!

سرهو گیراسی، ستاره اشتوتگارت، آماده است تا در پنجره زمستانی از این باشگاه جدا شود.

آمادگی ستاره پرطرفدار برای جدایی: همین ژانویه!

به گزارش "ورزش سه"، گیراسی یکی از ستاره‌های درخشان رقابت‌های این فصل بوندسلیگا بوده و آمار قابل توجهی که در گلزنی داشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

این بازیکن 27 ساله در حال حاضر در جایگاه دوم برترین گلزنان این رقابت‌های قرار گرفته و موفق شده در 14 بازی 17 گل به ثمر رساند. تنها بازیکنی که توانسته آماری بهتر از او در این فصل به ثبت برساند، هری کین است که در تابستان از تاتنهام راهی بایرن مونیخ شد.

قرارداد او با اشتوتگارت تا تابستان 2026 ادامه دارد، اما بند فسخی در قراردادش گنجانده شده که تنها 17 میلیون یورو قیمت دارد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال توافق با او برای خریدش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی باشند. 

1971907

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این مهاجم آماده است تا در همین پنجره زمستانی اشتوتگارت را ترک کند و این خبر خوبی برای سه باشگاه میلان، منچستریونایتد و تاتنهام است که به صورت جدی خواهان جذب او هستند.

با این حال پیش از این گفته شده بود که گیراسی علاقه بسیاری به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد و همین شانس میلان برای جذب او را کاهش داده است. این بازیکن ظاهرا مشتاق بازی با پیراهن تاتنهام است و احتمال حضور او در این باشگاه بیشتر از سایر مشتریانی است که به دنبال خریدش هستند.

دیدگاه‌ها