کد خبر : 1989932 | 06 دی 1402 ساعت 10:05 | 38.8K بازدید | 18 دیدگاه

آخرین بازی امید ابراهیمی در قطر

هافبک ایرانی الشمال بعید است امروز در جام اوریدو مقابل ام صلال قرار بگیرد.

آخرین بازی امید ابراهیمی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی یکی از مهره‌های ثابت الشمال در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بوده که در 12 بازی حضور ثابت داشته و توانسته عملکرد موثری با یک گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی ارائه کند و در دیدار اخیرشان برابر العربی هم به میدان رفت که یکی از بهترین‌های زمین بود و احتمالا در همان مسابقه، آخرین بازی خود قبل از جام ملت‌های آسیا را برای باشگاه قطری انجام داد.

تیم فوتبال الشمال از ساعت 18 امشب در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام اوریدو قطر در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف تیم ام‌صلال خواهد رفت که این دیدار، آخرین بازی یاران امید ابراهیمی در سال 2023 خواهد بود و مسابقات این تیم، یک ماه و نیم دیگر و پس از جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود.

امید ابراهیمی که در جام جهانی 2022 و پس از آن به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود، در فیفادی اخیر به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی رسید و یک بازی هم انجام داد که امیدوار است دوباره در فهرست قرار بگیرد.

این هافبک 36 ساله در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل تیم هنگ کنگ حضور تعویضی داشت و پس از آن هم در چهار دیدار پیاپی برای الشمال به میدان رفت ولی بعید است امشب در جام اوریدو به میدان برود.

دیدگاه‌ها