کد خبر : 1989886 | 05 دی 1402 ساعت 23:51 | 37.1K بازدید | 57 دیدگاه

ستاره الاتحاد شب رونالدو را ساخت! (عکس)

فابینیو، هافبک الاتحاد، بازی ضعیف امشب خود را مقابل النصر با یک پنالتی اخراج کامل کرد.

ستاره الاتحاد شب رونالدو را ساخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر عربستان، تیم‌های پرستاره النصر و الاتحاد در ورزشگاه پرنس عبدالله الفیصل به مصاف یکدیگر رفتند. رویارویی کریستیانو رونالدو و کریم بنزما از حواشی جالب این مسابقه بود.

الاتحاد میزبان با وجود اینکه گل اول را به ثمر رساند، در طول بازی با بازی ضعیف ستاره‌های نامدار تیمش به مرور توپ و میدان را به حریف واگذار کرد. گل اول النصر روی اشتباه و خطای پنالتی بنزما به ثمر رسید.

1971548

در نیمه دوم و زمانی که بازی 2-2 در جریان بود. الاتحاد باز هم و این بار توسط فابینیو مرتکب خطای پنالتی شد. فابینیو در ادامه بازی ضعیف امشبش یکبار دیگر تیمش را نا امید کرد. او در محوطه جریمه خودی و درحال که توپی را از مقابل اتاویو به بیرون زمین اسکورت می‌کرد، یک لحظه توسط این بازیکن غافلگیر شد و برای اینکه مانع رسیدن حریف به توپ شود با دست ضربه‌ای را عمدا به صورت بازیکن پرتغالی النصر کوبید تا در حالی که توپ می‌توانست به سادگی به بیرون برود، تبدیل به یک پنالتی و موقعیت گلزنی برای النصر بشود. او بعد از این خطا با کارت زرد دوم هم جریمه و اخراج شد تا تیمش را در موقعیتی سخت قرار دهد.

1971549

رونالدو یک بار دیگر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و باز هم موفق شد نواف القیدی را ناکام کند. او برخلاف پنالتی اول، ضربه خود را زمین و دقیق به گوشه دروازه فرستاد و با اینکه قیدی این بار شیرجه را به سمت درست زده بود موفق نشد ضربه رونالدو را مهار کند. این فوق ستاره پرتغالی با این گل به 53 گل (43 تا با النصر و 10 تا با تیم ملی پرتغال) در سال 2023 رسید و توانست هری کین و کیلیان امباپه را با 52 پشت سر بگذارد.

1971550

دیدگاه‌ها