کد خبر : 1989590 | 04 دی 1402 ساعت 19:25 | 60.5K بازدید | 23 دیدگاه

شادی و حسرت برای گلزن نساجی

منصوریان مانع از حضور جانملکی برابر پرسپوليس

مدافع نساجی روز پرماجرایی را در جدال با هوادار تهران پشت سر گذاشت، تلخی و شیرین توام با گلزنی و اخراج.

منصوریان مانع از حضور جانملکی برابر پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، امیر مهدی جانملکی در شرایطی با ثبت گل اول تیمش در جدال با هوادار این تیم را به بازگشت به بازی و به تساوی کشاندن این دیدار خانگی امیدوار کرد که لحظاتی بعد در کورس با مهاجم حریف در ضد حمله با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین اخراج شد و تیمش را در خطر دید.

جانملکی که به عنوان بازیکن باتجربه نساجی طی دیدارهایی از فصل نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشته، امید زیادی داشت تا بعد از ثبت گل اول  نساجی که فاصله را با حریف کم کرده بود، بتواند اتفاق بهتری را در ادامه دنبال کند که منصوریان داور این بازی، با کارت زرد دوم خود به این مدافع، او را در حسرت بزرگی قرار داد.

1971166

با این حال جانملکی که دقایق پایانی بازی را بعد از اخراج از سکوها دنبال می‌کرد، جشن دستیابی به گل تساوی را در کنار هواداران و در شرایطی که تیمش ۱۰ نفره بود برگزار کرد. هرچند او مدعی بود که کارت قرمزش در این بازی ناعادلانه بود و منصوریان با اشتباه خود او را از بازی حساس بعدی این تیم برابر پرسپوليس محروم کرده است.

نساجی که بهمراه پرسپوليس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، با توجه به فشردگی بازی‌ها اکنون دیدار معوقه خود را قرار است این هفته برگزار کنند و جانملکی بدشانس بود که با کارت قرمز منصوریان، این دیدار حساس را از دست داده است.

دیدگاه‌ها