کد خبر : 1989523 | 04 دی 1402 ساعت 15:24 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

خشم رونی از ستاره جوان: سرت توی کار خودت باشه!

وین رونی، سرمربی بیرمنگام، به جی استنسفیلد، مهاجم جوان تیمش، هشدار داد که روی رفتار دقت بیشتری داشته باشد.

خشم رونی از ستاره جوان: سرت توی کار خودت باشه!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی اعلام کرد که با جی استنسفیلد، مهاجم تیمش که پس از گلزنی مقابل پلیموث رفتار مناسبی نداشت، صحبت کند.

سرمربی بیرمنگام به حرکت این مهاجم 21 ساله واکنش نشان داد. او پس از گلزنی مقابل هواداران پلیموث تی‌شرتی را زیر پیراهنش نشان داد که روی آن نوشته شده بود "یک بار قرمز، همیشه قرمز".

رونی زمانی که پیراهن اورتون را به تن می‌کرد یک بار این کار را انجام داده بود. او هم پس از گلزنی برای این تیم زیر پیراهنش نوشته بود:"یک بار قرمز، همیشه قرمز".

1971035

هواداران پلیموث از رفتار این مهاجم جوان ناراحت شدند و با پرتاب اشیاء به زمین خشم خود را نشان دادند. این دیدار در نهایت با تساوی 3-3 به پایان رسید.

رونی پس از بازی درمورد شادی گل بازیکن جوان بیرمنگام گفت: "گاهی اوقات بهتر است روی کار خود در زمین تمرکز کنید. در نهایت او بازیکن جوانی است که از این بازی یاد می‌گیرد و احساس می‌کرد این بازی برای او و خانواده‌اش بسیار حساس بود. به همین دلیل او پس از گلش اینطور واکنش نشان داد و داور به درستی به او کارت زرد داد. می‌دانستم که او به سمت هواداران می‌رود اما نمی‌دانستم که او زیر پیراهنش یک تی‌شرت با چنین پیامی دارد. من با جی در این مورد صحبت خواهم کرد. وقتی با طرفداران درگیر می‌شوید، هرگز نمی‌دانید که واکنش آن‌ها چه خواهد بود."

1971036

دیدگاه‌ها