کد خبر : 1989120 | 03 دی 1402 ساعت 10:49 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

دو دروازه‌بان و یک مربی ناامید در حال تماشای بنزما!

الاتحاد عربستان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ روشن و با جذب ستاره‌های فوتبال جهان وارد رقابت‌ها شده بود، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

دو دروازه‌بان و یک مربی ناامید در حال تماشای بنزما!

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در هفته هجدهم لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل الرائد شکست خورد تا با 28 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی باقی بماند. پس از پایان این مسابقه تصویری از مارسلو گروهه در کنار اسامه المرمش، دروازه‌بان جوان این تیم، منتشر شد که ناامیدانه روی نیمکت نشسته‌بودند و یکی از اعضای کادرفنی الاتحاد نیز با چهره‌های مغموم در کنار آنها حضور داشت.

الاتحاد در حالی وارد بحران شده که حدود و یک ماه و نیم قبل، نونو سانتو را که با وجود حضور ستاره‌هایی مثل کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو موفق به کسب موردنظر باشگاه و هواداران نشده بود، برکنار کرد و مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی را به خدمت گرفت.

با این حال و با وجود تغییر کادرفنی نیز شرایط الاتحاد بدتر و پیچیده‌تر از گذشته شد و این تیم در شرایطی که مصدومان زیادی هم دارد، نتایج خوبی نگرفت تا هواداران و حتی اعضای تیم احساس ناامیدی کنند.

نکته عجیب اینکه الاتحاد در بازی با الرائد تنها پنج بازیکن روی نیمکت خود داشت که در این بین، دو بازیکن دروازه‌بان بودند و در کنار آنها صالح العمری، فرحه الشمرانی و هارون کامارا حضور داشتند.

1970511

در این شرایط، در دقایق ابتدایی بازی مدالله العلیان اخراج شد، احمد بامسعود در ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد و العمری نیز دقایقی بعد به جای بنزما وارد زمین شد تا الاتحاد شرایط عجیبی را تجربه کند.

عملکرد ضعبفی که الاتحاد نشان داده است، این باشگاه را مجبور می کند تا برای اصلاح شرایط فنی تیم با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات زمستانی شود و بازیکنان ضعیف خود را کنار گذاشته و بازیکنان جدیدی را وارد تیم کند.

دیدگاه‌ها