کد خبر : 1988902 | 02 دی 1402 ساعت 12:49 | 24.9K بازدید | 22 دیدگاه

کلوپ حق انتقاد ندارد: درباره آنفیلد درست حرف بزن!

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، از صحبت‌های یورگن کلوپ درباره جو آنفیلد برابر وستهم انتقاد کرد.

کلوپ حق انتقاد ندارد: درباره آنفیلد درست حرف بزن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه روبروی وستهم قرار گرفت و توانست این تیم را در یک بازی پر گل و تماشایی شکست دهد. 

با این حال کلوپ در نشست خبری پیش از بازی حساس برابر آرسنال از جو آنفیلد در بازی مقابل وستهم انتقاد کرد و مدعی شد که این ورزشگاه در این فصل جو همیشگی را نداشته و به نوعی خواهان حضور پرشورتر هواداران لیورپول در دیدارهای پیش‌رو شد. 

انریکه در گفت‌وگو با Grosvenor Sport درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی کلوپ اظهار داشت: «من نمی‌دانم او چرا چنین کاری کرده است. همیشه تقریبا در همه چیز از او حمایت کرده‌ام اما نمی‌‎دانم چرا باید از جو آنفیلد انتقاد کند. واقعیت این است که این بازی وسط هفته بود و به اندازه دیدارهای لیگ اهمیت نداشت. 

1969854

این بازی قطعا مهم است اما نه به اندازه بازی لیگ. بنابراین هواداران هم می‌دانستند که بسیاری از ستاره‌های این تیم قرار است در این دیدار استراحت کنند و بازی نخواهند کرد. طبیعی است که جو ورزشگاه در چنین دیدارهایی آرام‌تر باشد. این اتفاقی است که همیشه رخ داده است. 

جو بازی برابر یونایتد هم عالی نبود چون وقتی گلی زده نمی‌شود، هواداران ناامید می‌شوند. با این حال، هواداران می‌دانند که بازی با آرسنال یعنی بازی با رقیب اصلی در کورس قهرمانی و بدون شک پیروزی برابر این تیم برای آنها خیلی مهم خواهد بود. کلوپ احتمالا این کار را کرد تا هواداران را تحریک کند. شکی نیست که آنها روز شنبه برابر آرسنال در ورزشگاه حاضر خواهند بود.»‌

دیدگاه‌ها