کد خبر : 1988899 | 02 دی 1402 ساعت 12:40 | 23.9K بازدید | 31 دیدگاه

نگرانی جدی بارسا: هیچ‌کس نمی‌خواهد این تیم را ببیند

مدیران بارسلونا به شدت نگران افت فاحش و محسوس فروش بلیت دیدارهای این تیم هستند.

نگرانی جدی بارسا: هیچ‌کس نمی‌خواهد این تیم را ببیند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را از آن خود کند و امیدوار بود که امسال هم برای دفاع از این عنوان قدم به زمین مسابقه بگذارد.

با این حال شرایط به شکل متفاوتی برای این تیم پیش رفته است و آنها در این فصل و خصوصا در چند هفته اخیر نتوانسته‌اند عملکرد همیشگی‌شان را در زمین به نمایش بگذارند و نتایج نه چندان خوبی که کسب کرده‌اند هم فشارها روی بارسا را افزایش داده است. 

در حالی که به نظر می‌رسید این مشکل تنها از نظر ورزشی باعث ایجاد دردسر برای بارسا شده باشد، اما منابع نزدیک به این باشگاه از دردسر بسیار مهم و حساسی که باعث نگرانی مدیران بارسا شده است خبر داده‌اند. 

1969914

گفته می‌شود که درخواست برای خرید بلیت و تماشای دیدارهای این تیم به شکل قابل توجهی افت کرده و فروش بلیت دیدارهای این تیم بسیار کاهش پیدا کرده است و این اتفاق نگرانی شدیدی را در بین مدیران این باشگاه به وجود آورده است. 

آنها در حال حاضر مشغول بررسی دلیل اصلی این اتفاق هستند تا مشخص شود که چرا هواداران و علاقه‌مندان به این باشگاه دیگر علاقه زیادی به خرید بلیت و تماشای دیدارهای این تیم از نزدیک ندارند. 

دیدگاه‌ها