کد خبر : 1988664 | 01 دی 1402 ساعت 11:13 | 28.8K بازدید | 16 دیدگاه

گل رئال مربی حریف را دیوانه کرد! (عکس)

لویس گارسیا، سرمربی آلاوس، پس از اینکه در بازی برابر رئال مادرید، لوکاس واسکز گلزنی کرد و یک امتیاز را از آلاوس گرفت، حرکات عجیبی از خود به نمایش گذاشت.

گل رئال مربی حریف را دیوانه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلاوس دیشب در دیداری بسیار حساس از هفته هجدهم لالیگا، میزبان رئال مادرید بود. آنها تا دقایق پایانی رئال را مهار کردند و یک امتیاز ارزشمند را گرفته بودند اما ناگهان در دقیقه ۲+۹۰ لوکاس واسکز روی کرنر ارسالی از تونی کروس، با ضربه سر دروازه را باز کرد و رئال را به برتری رساند.

تا اینجا همه چیز عادی بود اما غیرعادی‌ترین لحظات پس از گل رئال، بر روی نیمکت آلاوس مشاهده شد. لویس گارسیا، سرمربی این تیم پس از گل به‌شدت از دست شاگردانش خشمگین و عصبی شد. او آنقدر عصبانی بود که نمی‌دانست چگونه عصبانیتش را خالی کند.

او ابتدا شروع به لگد زدن به اشیای کنار زمین کرد. سپس یکی از نیمکت‌نشینان را گرفت و چند ثانیه او را گرفت و هل داد. او سپس لباسش را درآورد و به زمین کوبید. در آخر در حالی‌که بر روی نیمکت نشست پاهایش را به نشانه عصبانیت به زمین می‌کوبید و فریاد می‌زد.

این حرکات توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده و یکی از پربازدیدترین ویدیوهای ورزشی پس از بازی دیشب آلاوس برابر رئال مادرید بوده است.

1969794
1969795
1969796
1969797

دیدگاه‌ها