کد خبر : 1988439 | 29 آذر 1402 ساعت 23:12 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌شانسی و بدبیاری یاران ابراهیمی در 90 دقیقه

الشمال در حضور ملی پوش ایرانی خود مقابل العربی به تساوی رسید.

خوش‌شانسی و بدبیاری یاران ابراهیمی در 90 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و شروع نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال در حالی که امید ابراهیمی را در میانه میدان داشت، از ساعت ۲۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف العربی رده ششمی رفت.

العربی که در پنج هفته گذشته لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی نداشته و دو تساوی و سه پیروزی به دست آورده و نخستین شکست فصل السد صدرنشین را هم در دیدار اخیرش ثبت کرده بود، برابر شاگردان پویا اسبقی کار سختی داشت و در حالی نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساند که یک شوت خطرناک هم توسط احمد فتحی به تیرک دروازه الشمال زد.

1969317

العربی در دقیقه 49 با ضربه سر یوسف المساکنی به گل رسید، اما داور پس از بازبینی طولانی مدت بازی و توقف سه دقیقه‌ای مسابقه، اعلام آفساید کرد تا بازی بدون گل دنبال شود و یاران امید ابراهیمی امیدوارتر شوند.

الشمال که نمایش خوبی مقابل العربی ارائه می‌داد، در دقیقه 84 نزدیک بود روی یک ضدحمله سریع گل برتری را بزند، اما فرصت‌سوزی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک و دفع شوت او به کرنر نگذاشت شاگردان اسبقی به برتری برسند.

تیم فوتبال الشمال در شبی که امید ابراهیمی را به طور کامل و برای دوازدهمین بار در لیگ ستارگان قطر در اختیار داشت، به تساوی بدون گل مقابل العربی رسید تا 11 امتیازی شود و در جایگاه نُهم جدول این رقابتها قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها