کد خبر : 1988308 | 29 آذر 1402 ساعت 13:56 | 55K بازدید | 17 دیدگاه

ضرر بزرگ یونایتد: عجب ستاره‌ای را از دست دادید!

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، به‌شدت تحت تاثیر عملکرد خوب میسون گرینوود در ترکیب ختافه قرار گرفته است.

ضرر بزرگ یونایتد: عجب ستاره‌ای را از دست دادید!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا روبه‌روی ختافه قرار گرفت و در یک بازی تماشایی و جذاب با تساوی 3-3 مقابل این تیم متوقف شد. 

آنها موفق شده بودند با نتیجه 1-3 از حریف پیش بیفتند اما ختافه دست از تلاش برای باز کردن دروازه این تیم برنداشت و در نهایت موفق شد گل تساوی را در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند. 

گریزمان که موفق شد دو گل در این بازی برای تیمش به ثمر برساند، پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «باعث تاسف است که نتوانستیم پیروز این بازی شویم چون با وجود این که از نیمه اول یک یار کمتر داشتیم اما تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز انجام دادیم. 

1969111

این که ساویچ دو بار خطا کرد و دو کارت زرد گرفت و اخراج شد واقعا باعث تاسف است. در نهایت باید با این وضعیت کنار بیاییم. گرینوود امشب عالی بود و بسیار ما را در زمین آزار داد. ما نتوانستیم در دقایق پایانی بازی جلوی او را بگیریم و دو گل هم دریافت کردیم.»

گرینوود در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی قرضی از منچستریونایتد راهی ختافه شد و حالا به ستاره این تیم تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها