کد خبر : 1988225 | 29 آذر 1402 ساعت 08:00 | 89.4K بازدید | 18 دیدگاه

جذاب‌ترین صحنه از نبیل، گل نه، سر توپ

مهاجم سوئدی – مراکشی پرسپولیس بالاخره بعد از سه ماه از حضورش در این تیم موفق به گلزنی با پیراهن سرخ شد.

جذاب‌ترین صحنه از نبیل، گل نه، سر توپ

به گزارش "ورزش سه" نبیل باهویی که در دیدار مقابل هوادار به عنوان بازیکنی اصلی عملکرد نسبتا قابل قبولی ارائه کرده بود در مصاف با استقلال و در زمان کوتاهی که داشت موثر نبود. در اهواز اما او فرصت یافت که بیش از سی دقیقه برای تیمش بازی کند و این بار تاثیرگذار بود.

باهویی که قبل از بازی النصر در لیگ قهرمانان یعنی اواخر شهریورماه به پرسپولیس پیوسته بود بعد از انتقادهای فراوان موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند.

مهاجم خارجی پرسپولیس در اهواز بالاخره موفق شد اولین گل خود با پیراهن شماره 14 سرخ را ثبت کند. باهویی تنها 5 دقیقه بعد از حضورش در زمین موفق به گلزنی شد تا کمی از زیر فشار خارج شود. باهویی در نیمه دوم و از دقیقه 63 جای عمری وارد میدان شد و 5 دقیقه بعد با جاگیری درست در تیر 2 با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

اما این جذاب‌ترین و شاید هیجان‌انگیزترین صحنه نمایش حدودا 35 دقیقه باهویی در میدان نبود. دقیقه 86  بازی و در شرایطی که خطوط دفاعی میزبان خوزستانی بسیار فشرده و رسوخ ناپذیر به نظر می‌رسید باهویی با پاس عمقی ترابی در شرایط خوبی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد. او در این لحظه کنترل خوبی داشت اما مهمتر از آن چرخش و سرتوپی بود که به محمد طیبی مدافع باتجربه حریف زد و توپ را از او عبور داد تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما ضربه نهایی‌اش ناامید کننده بود.

1968962

باهویی می‌توانست با گل کردن موقعیت دومش در این بازی ستاره تیمش باشد و روی جلد روزنامه‌ها برود اما شانس بزرگی که به نوعی خودش ساخته بود را از دست داد.

در واقع بهتر است اینگونه عنوان کنیم که شاید اگر باهویی می‌توانست با آن حرکت تماشایی در نهایت توپش را هم تبدیل به گل کند در لیگ ایران بازی نمی‌کرد و قیمت بالاتری هم در مارکت فوتبال داشت.

دیدگاه‌ها