کد خبر : 1988147 | 28 آذر 1402 ساعت 20:05 | 44.3K بازدید | 73 دیدگاه

در غیاب مرادمند و سلیمی:

تیم بی‌دفاع نکونام بهترین خط دفاعی لیگ

استقلال در غیاب دو مدافع تخصصی بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

تیم بی‌دفاع نکونام بهترین خط دفاعی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در غیاب محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی مقابل نساجی به پیروزی رسید و کلین‌شیت کرد تا با 7 گل خورده در 13 مسابقه برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشته باشد.

جواد نکونام که از دفاع 3 نفره استفاده می‌کند، پس از مصدومیت دو مدافع اصلی تیمش دست به تغییر سیستم نزد و صالح حردانی را در دربی پایتخت و مقابل نساجی به میدان فرستاد و در این مسابقه یک گل دریافت کرد.

استقلال در این فصل مسابقات تیم پرمهره‌ای نیست، اما با توجه به ساختار تیمی که داشته در صدر جدول قرار دارد، ساختار دفاعی استقلال به گونه‌ای است که با حضور دو بازیکن غیرتخصصی همچنان عملکرد مطلوبی دارد و سخت گل می‌خورد.

آبی‌ها فصل را با آرمین سهرابیان، محمد مرادمند و ایمان سلیمی آغاز کردند اما با مصدومیت‌هایی که ایجاد شد 2 مدافع تخصصی را در اختیار ندارند، این در حالی است که در هفته‌های ابتدایی آنها آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت همراه نداشتند، با تمام اتفاقاتی که رقم خورد پافشاری نکونام به سیستم موردنظرش به سود استقلالی‌ها تمام شد و به واسطه دفاع درخشانی که دارند در صدر جدول حضور پیدا کردند.

با دو گلی که پرسپولیس از استقلال خوزستان دریافت کرد استقلال با 7 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و در رتبه بعدی گل‌گهر و پرسپولیس با 8 گل حضور دارند.

دیدگاه‌ها