کد خبر : 1988134 | 28 آذر 1402 ساعت 19:28 | 4.7K بازدید | 11 دیدگاه

بازیکنان ما با استرس رقابت می‌کنند؛

مارتینز: نتایج بد فولاد در ابتدای فصل به ما ضربه زد

سرمربی فولاد معتقد است این تیم به مرور به جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی خواهد رسید.

مارتینز: نتایج بد فولاد در ابتدای فصل به ما ضربه زد

به گزارش "ورزش سه"، ایگناسیو مارتینز پس از تساوی بدون گل فولاد برابر ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: وقتی از پله‌ها پایین می‌آمدم، تاریخچه باشگاه ذوب‌آهن را دیدم. جوایز و مدال‌هایی که کسب شده، نشان می‌دهد تاریخچه خیلی خوبی داشتند و این موضوع به بازیکنان‌شان انگیزه می‌دهد. به این تیم بابت بازی‌های خوبی که این فصل انجام می‌دهد، تبریک می‌گویم.

ویدئو: 319894

او سپس در خصوص مسابقه گفت: ما با توجه به اینکه باید امتیازات زیادی کسب می‌کردیم، وارد بازی شدیم. در نیمه اول خیلی جدی بازی کردیم. ذوب‌آهن یک تیم هجومی است و سعی می‌کند از ضربه‌های کاشته به نحو احسن استفاده کند. توانستیم مقابل این تیم خوب عمل کنیم. نتیجه تساوی حاصل شد، اما دو موقعیت صددرصد گل از آن فولاد بود. قسمت دیگر بازی از زمانی شروع شد که یکی از بازیکنان ذوب‌آهن اخراج شد. ما سعی کردیم با تغییر تاکتیک خطر ایجاد کنیم که این کار را هم کردیم اما نتیجه مساوی شد.

مارتینز در واکنش به اینکه فولاد بر خلاف سال‌های گذشته حریف ترسناکی برای رقبای خود نیست، عنوان کرد: حق با شماست. ما درباره این موضوع با بازیکنان تیم صحبت کردیم. شروع فصل با کمترین امتیاز به ما ضرر زد. خیلی سخت است که بتوانیم با این استرس رقابت کنیم. من همیشه یاران خودم را تشویق می‌کنم و از آنها تشکر می‌کنم، چون از نظر احساسی توانسته‌اند خودشان را به سطح بالاتری برسانند. مطمئن هستیم با صحبت‌هایی که با بازیکنان می‌کنیم و انرژی‌ای که داریم، کم کم در جدول رده‌بندی هم به رتبه بهتری می‌رسیم.

دیدگاه‌ها