کد خبر : 1987901 | 27 آذر 1402 ساعت 23:46 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت‌سوزی عجیب آ ا ک با یک ایرانی

آ ا ک آتن در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود مقابل پانتولیکوس متوقف شد.

فرصت‌سوزی عجیب آ ا ک با یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، تیم آ ا ک آتن که برخلاف سه مسابقه اخیرش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، احسان حاج‌صفی را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت و میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در زمین داشت، از ساعت 18:30 دوشنبه شب در ورزشگاه باشگاه پانتولیکوس به مصاف این تیم رده سیزدهمی رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که در هفته‌های گذشته سوپر لیگ یونان فوق العاده کار کرده و سه پیروزی متوالی به دست آورده بودند، امشب نتوانستند به همین روند ادامه بدهند و در دیداری خارج از خانه مقابل پانتولیکوس متوقف شدند.

1968421

تیم فوتبال آ ا ک آتن در شرایطی که می‌توانست با برتری مقابل پانتولیکوس صدرنشین سوپر لیگ یونان شود، با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا 31 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به پائوک، در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

میلاد محمدی، مدافع ایرانی آ ا ک آتن که پس از سه مسابقه دوری از ترکیب دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشته بود، حضور 86 دقیقه‌ای مقابل پانتولیکوس داشت و تعداد بازی‌های خود در فصل جاری سوپر لیگ یونان را به عدد 10 رساند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران هم پس از یک مسابقه مقابل آریس و دو دیدار برابر برایتون انگلیس و آژاکس هلند، در بازی با پانتولیکوس فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها