کد خبر : 1987781 | 27 آذر 1402 ساعت 15:56 | 48.8K بازدید | 89 دیدگاه

هاشمی‌نسب علیه سوالات پرسپولیسی: از نساجی بپرسید!

مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری با احترام ویژه‌ای از نساجی یاد کرد.

هاشمی‌نسب علیه سوالات پرسپولیسی: از نساجی بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری پیش از بازی استقلال برابر نساجی با حضور مهدی هاشمی‌نسب از کادر فنی استقلال برگزار شد و جواد نکونام در این نشست حضور نداشت.

پیش از شروع صحبت‌های مربی استقلال، سعید اکبری مدیر رسانه آبی‌ها، در رابطه با حرف‌های نکونام درخصوص شرکت نکردن در نشست‌ها با حضور دوربین‌های تلویزیونی، توضیح داد: یک درخواستی از همه مجریان تلویزیون داریم که علایق رنگی خود را جلوی دوربین نیاورند و به رسانه ملی و باشگاه‌های بزرگ کشور احترام بگذارند.

ویدئو: 319694

هاشمی‌نسب، صحبت‌های خود را این‌طور آغاز کرد: خوشحالم که می‌بینمتان. خیلی خوشحالیم در برابر نساجی قرار می‌گیریم که خاطرات خوبی با آنها داشتیم و بعد از 24 سال به لیگ برتر آمدیم با این تیم. امیدواریم برنده میدان باشیم، در صورتی‌که حق‌مان باشد. تلاش می‌کنیم برای سه امتیاز.

ویدئو: 319696

در ادامه خبرنگاران سوالات خود را پرسیدند؛

ایجاد فاصله دوباره با صدر؟
وقتی هم ما می‌بردیم، حریفان مساوی می‌کردند. طبیعی است در فوتبال. بقیه هم هزینه می‌کنند و تماشاچی دارند و دعای خیر پشت سرشان است. فوتبال همین است و اگر قرار باشد همه بازی‌ها را برد که نیم فصل قهرمان مشخص می‌شود. جذابیت فوتبال این است. ما تلاش می‌کنیم، می‌جنگیم و در صورتی‌که حق‌مان باشد نتیجه می‌گیریم. تلاش می‌کنیم فقط با زور بازوی خودمان و هواداران و بازیکنان‌مان به نتیجه برسیم.

ویدئو: 319700

تقابل نکونام و رحمتی؟
قطعا یک انگیزه‌هایی هست همیشه. هم‌بازی بودند در استقلال و تیم ملی. شاید یک‌سری مشکلاتی هم بوده باشد ولی در این سطح قطعا تاثیری روی نتیجه ندارد و این دو نفر تمرکزشان روی بازی خواهد بود. این تیم‌های ریشه‌دار هستند و اصلا مشکلات شخصی اهمیت ندارد. ما تلاش می‌کنیم و آنها هم تلاش می‌کنند. هیچ ذهنیتی از قبل نیست و فقط خاطرات خوب داریم ولی در زمین از جان مایه می‌گذاریم.

ویدئو: 319702

مصدومان؟
در دربی که حساس‌ترین بازی سال است دفاع وسط نداشتیم. قطعا بودن مرادمند و سلیمی قدرت ما را چند برابر می‌کند در دفاع. نمی‌دانیم می‌رسند یا نه ولی در تمرین بودند.

ویدئو: 319705

شکایت بعد از دربی؟
بازی قبل تمام شده و فقط ناراحتی از نگرفتن سه امتیاز برای ما مانده است. قطعا حق ما بردن و سه امتیاز بوده است.

ویدئو: 319711

حضور هوادار مسن استقلال در تمرین؟
یک سری صحبت‌ها هست که جالب نیست اینجا بگوییم ولی قبل از بازی‌ها که خودم صحبت می‌کنم، تنها چیزی که انگیزه ما است همین هواداران هستند. ای‌کاش می‌شد همه هواداران بیایند ولی شرایط اجازه نمی‌دهد. انگیزه و تلاش بازیکنان را با حضور این‌ها بالا می‌بریم و باعث دلگرمی ما هستند و مطمئن باشند با تمام توان برایشان می‌جنگیم.

ویدئو: 319707

عملکرد بلانکو و بازی نکردن ارسلان؟
در مورد جدایی ارسلان در حیطه من نیست که صحبت کنم. نگاهی که به بقیه داریم با ارسلان هم داریم. خودم هم ارتباط نزدیکی با او دارم و چون چهار گل در دربی زده بود و می‌دانستم دربی چه شرایطی دارد دوست داشتم کمک کند ولی مصدوم بود و فرصت نشد کنارمان باشد. همیشه جزء بهترین‌های ماست و هواداران با او خاطره خوب دارند. امیدوارم در ادامه راه به ما کمک کند. بلانکو هم سرمربی از او راضی است که بازی می‌کند و فکر می‌کنم او خواسته‌های نکونام را برآورده می‌کند. نکونام فقط گلزنی نمی‌خواهد از مهاجم، و همیشه می‌گوید بروید بجنگید و دعوا کنید و گل را هم بالاخره یک نفر می‌زند.

ویدئو: 319708

شایعات در خصوص کسر امتیاز؟
اوضاع در استقلال خوب است و هیچ مشکلی نیست. فقط ناراحتیم هفته قبل سه امتیاز را نگرفتیم. کم شدن امتیاز هم به بازیکن و کادر ربط ندارد و مدیریت باید ببیند مستحق این بودیم یا نه.

شکایت پرسپولیس از قرارداد شما؟
چه کسی شکایت کرده؟ پرسپولیس؟ ادامه دهد. قانونی ادامه دهد. آنها خیلی حرف زدند. جوابی ندارم بدهم. در مورد نساجی بپرسید. خیلی‌ها شکایت کردند از ما تهش دیدند چه شد. اصلا نیازی نیست وقت بگذاریم و جواب بدهیم.

ویدئو: 319709

لیست خرید برای نیم فصل دوم؟
قطعا کمبودهایی داریم در تیم و از اول فصل دست و پنجه نرم کردیم. بازیکنان اینقدر جنگنده و باتعصب بودند که خلا دیده نشود. ولی کمبودهایی هست که دیدید صالح حردانی را گذاشتیم دفاع وسط. چه‌قدرم خوب بود. ولی صحبتی در مورد لیست خروج و ورود نشده است.

ویدئو: 319710

دیدگاه‌ها