کد خبر : 1987720 | 27 آذر 1402 ساعت 11:57 | 24.5K بازدید | 27 دیدگاه

بارسای بدون دی یونگ‌، چه شود!

تیم فوتبال بارسلونا در حالی مقابل آلمریا به میدان خواهد رفت که فرانکی دی یونگ را در این بازی در اختیار ندارد.

بارسای بدون دی یونگ‌، چه شود!

به گزارش "ورزش سه"، با اخطاری که هافبک هلندی بارسا در مصاف با والنسیا گرفت دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل آلمریا را از دست داد. 

دی یونگ بعد از بازگشت از مصدومیت موتور محرکه بارسا در خط میانی تیمش بوده و در دوران مصدومیت نسبتا طولانی‌اش ژاوی خلا بزرگی در خط میانی تیم خود احساس می‌کرد. 

حالا و در شرایطی که بارسا در سه مسابقه اخیرش دو باخت و یک تساوی داشته و به نوعی در بحران بسر می‌برد غیبت دی یونگ می‌تواند شرایط این تیم را سخت‌تر کند. 
دی یونگ در بازی‌های اخیر در راس عقب مثلث خط میانی بارسا به میدان رفته و به نوعی هافبک محور بوده است. او در بازی با والنسیا نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و با پاس خلاقانه‌اش که در ثبت گل بارسا نقش اصلی را ایفا کرد به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. حالا و در غیبت دی یونگ به نظر می‌رسد ژاوی مجبور به استفاده از گوندوغان در پست محور باشد و از بین فرمین لوپز یا سرخی روبرتو یکی را در نقش بازو در ترکیب قرار دهد. 

البته ژاوی از اوریول رومئو نیز می‌‍تواند در نقش هافبک محور استفاده کند اما بعید است با دو اشتباه ویران‌کننده این بازیکن در بازی هفته قبل مقابل رویال آنتورپ او را در ترکیب بلوگرانا ببینیم. 

هرچند بازی با تیم رده آخری آلمریا هر احتمالی را جدی خواهد کرد اما در شرایطی که بارسا 7 امتیاز از رئال مادرید عقب افتاده و در صورت پیروزی امشب خیرونا اختلافش با این تیم به 9 امتیاز خواهد رسید غیبت دی یونگ کار ژاوی را برای خروج از بحران سخت‌تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها