کد خبر : 1987710 | 27 آذر 1402 ساعت 10:59 | 11.5K بازدید | 16 دیدگاه

اقدام عجیب ستاره بایرن: مصاحبه جدی با کلاه بابانوئل!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، در حالی‌که کلاه بابانوئل به سر داشت خیلی جدی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اقدام عجیب ستاره بایرن: مصاحبه جدی با کلاه بابانوئل!

به گزارش "ورزش سه"، مولر این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ پیدا نکرده بود اما در بازی روز گذشته برابر اشتوتگارت برای پنجمین‌بار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت. 

یکی از دلایل این اتفاق غیبت سرژ گنابری و کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت بود اما مولر توانست از این فرصت استفاده کند و نمایش خوبی ارائه دهد تا نشان دهد که هنوز هم توانایی کمک به بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا را دارد. 

او پس از پایان بازی و در حالی‌که با کلاه بابانوئل در مصاحبه حاضر شده بود درباره شرایطش گفت: «بازی خوب و جالبی بود. فکر می‌کنم همگی دیدید که نشان دادم می‌توانم همچنان به همه تیم کمک کنم. حالا باید مربی را متقاعد کنم که بیشتر از این چنین فرصت‌هایی را در اختیارم بگذارد.

1968124

ظاهرا متقاعد کردن او دشوار است. من تا به حال نتوانستم به اندازه‌ای که دوست دارم این کار را انجام دهم. باید این را بگویم که مربی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. همه باید این موضوع را بپذیرند. ما اغلب درباره این موضوع صحبت می‌کنیم که بازیکنان درجه یکی در خط حمله تیم داریم و از این بابت خوشحال هستیم. وقتی در زمین هستید، واقعا خوش می‌گذرد!»

این بازیکن با اشاره به دیدارهای سخت پیش‌رو اضافه کرد: «من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. ما در حال تفریح نیستیم، بلکه فشار زیادی روی ما وجود دارد. جایی برای اشتباه نیست.»

در پایان این مصاحبه، خبرنگار خطاب به مولر گفت که شاید بهتر است مشتش را به توماس توخل نشان دهد تا فرصت بازی برابر ولفسبورگ را هم داشته باشد. مولر خندید و پاسخ داد: «نه، نه. مشکلی نیست! نیازی به مشت نداریم. ما هم‌دیگر را دوست داریم.»

دیدگاه‌ها