کد خبر : 1987413 | 25 آذر 1402 ساعت 21:31 | 16.6K بازدید | 56 دیدگاه

دانشگر پس از غیبت مشکوک مقابل فولاد (عکس)

اتفاق ویژه دیدار سپاهان و فولاد خوزستان غیبت محمد دانشگر در ترکیب اصلی سپاهان بود.

دانشگر پس از غیبت مشکوک مقابل فولاد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دانشگر در مصاف با فولاد خوزستان و در کنار سیاوش یزدانی پیروزی 3 بر یک هم تیمی‌هایش را از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان تماشا کرد.
این اتفاق از این جهت عجیب است که محمد دانشگر از زمان پیوستن به سپاهان به جز هفته‌های ابتدایی لیگ گذشته همواره یکی از نفرات اصلی مورایس بوده و سرمربی پرتغالی هم در یکی دو مصاحبه خود به شدت از توانایی‎‌های مدافع میانی خود تعریف و تمجید کرده است. دانشگر در مصاف با فولاد خوزستان بدون اینکه مصدومیت و محرومیتی داشته باشد از روی سکوها بازی را تماشا کرد و این چیزی نیست که این مدافع سرکش به آن عادت داشته باشد.

1967571
باید دید در مصاف با هوادار که مسابقه بعدی طلایی‌پوشان به شمار می‌رود، محمد دانشگر دوباره در ترکیب اصلی دیده می‌شود یا باز هم محمدی و قربانی در قلب خط دفاعی سپاهان بازی خواهند کرد.

با تمام این‌ها مورایس از او در ترکیب اصلی استفاده نکرد و در پایان مسابقه نیز به صورت تلویحی نیکمت نشینی او را به مسائل انضباطی ارتباط داد و اینطور درباره آن صحبت کرد: «این اتفاقات در زندگی مربی خیلی سخت است، در مدیریت ارزش‌هایی داریم که باید به آن احترام گذاشت؛ برای تیم بودن انضباط خیلی مهم است، به عنوان یک فرد در تیم باید تصمیمی بگیریم که هم خودمان شاد شویم و هم بقیه، اگر فقط به خودمان فکر کنیم اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد، اگر فقط به نتیجه فکر کنیم نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم، دانشگر بازیکن خیلی خوبی است.»
مورایس در این فصل با چالش‌های زیادی مواجه شده و نشان داده هیچ وقت نظم و انضباط تیمی را قربانی نتیجه نمی‌کند و در مصاف با فولاد هم در شرایطی که قربانی و محمدی برای اولین مرتبه زوج قلب خط دفاعی تیم بودند، سپاهان یک بار دیگر موفق شد با ارائه نمایشی تحسین‌برانگیز 3 امتیاز را بگیرد.

دیدگاه‌ها