کد خبر : 1987244 | 25 آذر 1402 ساعت 06:41 | 49.6K بازدید | 44 دیدگاه

۱۴ دربی، ۳ گل، ۵ برد، ۹ مساوی

امید منم، یک احترام نظامی (عکس)

با این آمار درخشان، چه کسی را دربی‌بازترین‌ِٰ تاریخ به غیر‌ از عالیشاه می‌دانید؟

امید منم، یک احترام نظامی (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه سرانجام موفق شد به رکورد احمدرضا عابدزاده برسد و چهاردهمین دربی بی شکست خود را پشت سر بگذارد. کاپیتان اول قرمزها که با گلزنی در فینال جام حذفی برابر استقلال محبوبیت خود را نزد هواداران چندین برابر کرده بود، در جمع بازیکنان پرسپولیس نیز همواره جزو محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

در همه جای دنیا همین است. بوده‌اند بازیکنانی که شاید در طول فصل چندان به میدان نرفته‌اند اما در بازی‌های رودررو با تیم رقیب درخشان ظاهر می‌شوند و این درخشش کافی است تا بازیکن برای همیشه به قلب هواداران تیمش نفوذ کند.

حالا امید عالیشاه برای سومین بار در دربی گلزنی کرده و تماشای این تصویر ثبت شده از لنز عکاس ورزش سه، نشان دهنده میزان بالای محبوبیت او نزد دروازه‌بان تیمش است.

وقتی بعد از گلزنی امید به استقلال، علیرضا بیرانوند دروازه را رها کرده و چندین متر می‌دود تا این چنین در مقابل کاپیتانش احترام نظامی بگذارد.

1967240

احترامی که از طرف همه اعضای تیم و البته میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در سرتاسر ایران در مقابل عالیشاه انجام شد. اگرچه این گل در نهایت با پنالتی کوین یامگا پاسخ داده شد اما نمی‌توان از رکورد فوق العاده امید عالیشاه در دربی‌ها به راحتی گذر کرد. رکوردی که باید دید سرانجام چه زمانی شکسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها