کد خبر : 1987100 | 24 آذر 1402 ساعت 07:50 | 77.5K بازدید | 96 دیدگاه

وقتی بنیادی‌فر پنالتی گرفت؛

اولین مشت گره کرده علیه پرسپولیس! (عکس)

پیش از خوشحالی جنجالی جواد نکونام، این شاگردان او بودند که برای اعلام پنالتی سراپا شاد شدند.

اولین مشت گره کرده علیه پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به صد دقیقه تلاش جانانه، استقلالی‌ها در انتظار بازبینی صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس بودند تا اینکه موعود بنیادی‌فر از جلوی مانیتور به سمت محوطه جریمه پرسپولیس رفت و بعد از اشاره با دست به تکنولوژی وی ای آر در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

این لحظه شادی بزرگ برای بازیکنانی بود که با شکست مقابل پرسپولیس، صدر و دربی را باهم از دست می‌دادند اما به شکلی جالب با این سوت صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند و با ضربه یامگا به گل تساوی رسیدند.

در همین صحنه بود که ابوالفضل جلالی در حالی‌که بازیکنان حریف را روبه‌روی خود داشت، مشت خود را گره کرد و به سمت محوطه جریمه پرسپولیس رفت تا ضربه بهترین پنالتی‌زن لیگ برتر را تماشا کند.

نکته جالب اینکه در ادامه تصویر مشت گره کرده نکونام و خوشحالی او در نزدیکی نیمکت پرسپولیس سروصدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.

سپس خوشحالی بزرگتر به سراغ بازیکنانی آمد که تلاش بی‌وقفه برای بازگشت به بازی داشتند و در آخرین دقایق به هدف خود رسیدند و بازنده از زمین خارج نشدند و باتوجه به زدن گل تساوی و حفظ اختلاف امتیاز با رقیب سنتی، شادمان زمین را ترک کردند.

1966943
1966944

عکس از میلاد احمدی

دیدگاه‌ها