کد خبر : 1987096 | 24 آذر 1402 ساعت 07:50 | 102.4K بازدید | 142 دیدگاه

اصرار روزبه به بنیادی‌فر جواب داد؛

صحنه مهم قبل از پنالتی و گل استقلال (عکس)

کاپیتان دوم استقلال با اصرار به داور دربی درخواست بازبینی ویدئویی قبل از پنالتی را داشت.

صحنه مهم قبل از پنالتی و گل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی مثل همیشه در تقابل با پرسپولیس آماده و سرحال نشان داد و در دربی 102 که در قلب خط دفاعی آبی‌پوشان قرار گرفته بود، بارها با ایستادگی مقابل حملات و پاس‌های در عمق، نگذاشت حریف‌شان حمله جدی به وجود بیاورد و در سمت مقابل میل به هجوم کمتری هم نسبت به همیشه داشت ولی او یک کار ویژه برای کامبک تیمش انجام داد.

ستاره ملی پوش استقلال که تجربه گلزنی مقابل پرسپولیس در دربی رفت فصل قبل را به دست آورد، انگیزه زیادی در تقابل دوباره با سرخ‌پوشان داشت و با توجه به غیبت ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند، وظیفه‌اش در خط دفاعی سنگین‌تر بود که روز خوبی را پشت سر گذاشت.

1966917
1966918

اما جدا از مباحث فنی که روزبه مقابل پرسپولیس داشت، او در بازگشت شگفت‌انگیزشان در دقایق پایانی دربی 102 یک کار مهم انجام داد و اصرار او به موعود بنیادی‌فر بالاخره جواب داد.

روزبه چشمی پس از اینکه داور در دقایق تلف شده بازی را متوقف کرده و در حال مشورت با داوران ویدئویی بود، از کنار او تکان نخورد و ضمن اینکه از هم‌تیمی‌هایش می‌خواست به موعود بنیادی‌فر نزدیک نشوند، خودش مدام در حال صحبت با این داور بود و اصرار می‌کرد به کنار زمین برود تا صحنه خطای پنالتی روی آرش رضاوند را بازبینی کند؛ اتفاقی که افتاد و در نهایت آبی پوشان به پنالتی رسیدند و گل تساوی را زدند.

دیدگاه‌ها