کد خبر : 1987094 | 24 آذر 1402 ساعت 07:30 | 28.5K بازدید | 33 دیدگاه

رامین به گل زدن و گل‌سازی عادت دارد؛

رضاییانی که بعد از برانکو درخشید!

سپاهان در روز درخشش رامین رضاییان فولاد را با سه گل شکست داد.

رضاییانی که بعد از برانکو درخشید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در چارچوب دیدار معوقه خود از هفته پنجم امروز پذیرای فولاد خوزستان بود که این دیدار در همان نیمه اول با دو پاس گل زیبای رامین رضاییان برنده‌اش مشخص بود و در نهایت هم سپاهان با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شد.

رامین در شرایطی امروز مقابل فولاد قرار گرفت که جدای از پاس گل، امید داشت با گلزنی در این بازی بتواند با گذر از حامد شیری، در جمع رکوردداران مدافعان گلزن لیگ برتر به پشت سر احسان حاج‌صفی برسد اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرد و برخی از ضربات او با واکنش‌های زیبای کنت مهار شد. 

این روزها همه تحت تاثیر نمایش رامینِ 33 ساله قرار بگیرند. 

1966914

فول‌بک مورد اعتماد ژوزه مورایس در سپاهان و امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در حال سپری کردن بهترین روزهای فوتبالی‌اش است. شاید حتی رضاییانِ دوره برانکو ایوانکوویچ هم این‌قدر باشکوه و پخته نبود. عملکرد تحسین‌برانگیز رضاییان در شرایطی رخ داده که پست او امروز در دنیای فوتبال بیش از پیش مورد توجه است. فول‌بک‌ها می‌توانند از عقب زمین به فاز تهاجمی اضافه شوند و به دور از تراکم دفاعی رقبا، نقشی مهم در حملات داشته باشند یا حتی با اضافه شدن به مرکز زمین، تعداد هافبک‌های میانی را افزایش دهند. رامین به خوبی وظیفه اول را ایفا می‌کند. در کنار این فاکتور مثبت، او تبحر زیادی روی زدن ضربات ایستگاهی دارد و در این فصل سپاهان از این هنر او نهایت استفاده را برده است.

رامین اکنون شمار پاس گل‌های خود را به عدد ۳ رساند و از این حیث با نفراتی دیگر چون آریا یوسفی، سروش رفیعی، مهدی مهدی‌پور و رضا اسدی برابر شد. رامین این فصل همچنین ۳ گل به ثمر رسانده تا روی ۶ گل از ۲۷ گل این فصل سپاهان اثر مستقیم داشته باشد.

📸عکس: وحید مومن زاده

دیدگاه‌ها