کد خبر : 1987058 | 23 آذر 1402 ساعت 23:16 | 33.6K بازدید | 22 دیدگاه

شاگرد ممتاز کلاس مورایس و ستاره نقش جهان؛

سبقت شهریار از ارسلان و طارمی

شهریار مغانلو بازیکن تیم سپاهان سودای رقابت بر سر بهترین گلزن فصل با رضا اسدی دارد.

سبقت شهریار از ارسلان و طارمی

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو، مهاجم سپاهانی‌ها، در سومین فصل خود با پیراهن زرد این تیم روزهای خوشی را سپری می‌کند و او که در بازی با فولاد در یکی از دیدارهای معوقه سپاهان در هفته پنجم موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شده، حالا شمار گل‌های این فصلش را به عدد ۶ رسانده تا پس از رضا اسدی دیگر همبازی‌اش بیشترین گل را در لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده باشد.

شهریار در فصل اول حضورش در سپاهان در لیگ بیست و یکم، ۸ گل در ۲۷ بازی و در لیگ بیست و دوم ۱۳ گل در ۲۸ بازی به ثمر رساند و حالا تعداد گل‌های این فصل او نشان می‌دهد که آمادگی مغانلو شاید باعث شود تا کادرفنی تیم پس از اتفاقات رخ داده به او شانس مجدد دهند.

1966820

این بازیکن ۲۸ ساله که با پیراهن پرسپولیس و پیکان هم در لیگ برتر گلزنی کرده حالا با ۴۶ گل در لیگ به اندازه امید ابراهیمی، محمد نوری و سعید دقیقی در تاریخ لیگ برتر گلزنی کرده و از ارسلان مطهری و مهدی طارمی که ۴۵ گله هستند گذر کرد.

او از زمان همکاری با مورایس ۲۳ بار موفق به گلزنی شده تا به نوعی او را شاگرد ممتاز کلاس مورایس بدانیم. او در دوران فوتبالش شاگرد محرم نویدکیا، یحیی گل‌محمدی، حسین فرکی و مجید جلالی بوده اما هیچکس به اندازه مورایس نتوانسته از او در نقش یک مهاجم تمام کننده بالفطره بازی بگیرد.

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها