کد خبر : 1987008 | 23 آذر 1402 ساعت 20:28 | 46.2K بازدید | 136 دیدگاه

با 27 گل زده:

تیم مخوف تهدید جدی صدر و مدعیانش!

سپاهان در سومین بازی متوالی موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل شکست دهد.

تیم مخوف تهدید جدی صدر و مدعیانش!

به گزارش "ورزش سه"، سومین بازی پیاپی سپاهان در لیگ برتر با بیش از سه گل به پایان رسید تا عملکرد آنها خط و نشانی باشد برای صدرجدول و مدعیان صدرنشینی!

سپاهان با پیروزی‌ای که مقابل فولاد به دست آورد با 24 امتیاز از 11 بازی به رتبه دوم جدول رسید و در صورت کسب پیروزی در بازی عقب‌افتاده مقابل گل‌گهر سیرجان به تنهایی در صدرجدول قرار خواهد گرفت.

سپاهانی‌ها پس از شکست 3 بر 2 مقابل ملوان، پس از آن پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و پس از آن به ترتیب استقلال خوزستان را در بازی خارج از خانه سه بر یک و در دو بازی خانگی با نتیجه چهار بر یک و سه بر یک، مس رفسنجان و فولاد خوزستان را شکست دادند.

1966744

شاگردان مورایس در حال حاضر با 27 گل زده با اختلاف بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و با عملکردی که در زمین ارائه می‌کنند و آماری که در جدول گویاست آماده‌ترین تیم این فصل مسابقات لیگ برتر هستند.

سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مشابهی داشت، آنها در 5 مسابقه‌ای که به میدان رفتند (بدون حساب 3-0 مقابل الاتحاد) 16 گل به ثمر رساندند تا در کنار اوکازاکی و الهلال برترین خط حمله آسیا را هم در اختیار داشته باشند.

این آمار زمانی جذاب‌تر خواهد شد که رضا اسدی با 7 گل و شهریار مغانلو با 6 گل در صدر گلزنان لیگ برتر ایران حضور دارند.

📸عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها