کد خبر : 1986992 | 23 آذر 1402 ساعت 19:42 | 5.7K بازدید | 25 دیدگاه

لذت بردن از سپاهان و نقش‌جهان حق آنهاست

نیازمند: بانوان اصفهانی باید در ورزشگاه حضور پیدا کنند

پیام نیازمند پس از بازی با فولاد خوزستان خواستار حضور بانوان در نقش جهان شد.

نیازمند: بانوان اصفهانی باید در ورزشگاه حضور پیدا کنند

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در مقابل خبرنگاران به حمایت از بانوان فوتبال دوست اصفهانی پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا آنها بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

او در ابتدای صحبت‌هایش نسبت به شرایط مسابقه گفت: به دنبال برد پرگل‌تری بودیم، فولاد تیم باشخصیتی است و بازی سختی بود، از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این سرما و شرایط نامساعد جوی ما را حمایت می‌کنند و خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

نیازمند نسبت به این سوال خبرنگار که موقعیت‌های زیادی روی دروازه او خلق نمی‌شود اما گل می‌خورد، اظهار داشت: امروز که این‌چنین نبود، من سعی می‌کنم بیشتر در بازی‌سازی به تیم کمک کنم، تیم ما قدرتمند و هجومی است و تیم‌ها کمتر می‌توانند موقعیت‌سازی کنند و باید بیشتر کار بکنیم، من از این موضوع ناراحتم و باید ساختار دفاعی که داریم را برای آینده بهبود ببخشیم تا گل خوردن‌ها اذیتمان نکند، البته با گل‌های پرتعدادی که به ثمر می‌رسانیم خیلی به چشم نمی‌آید و امیدوارم که با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان این مشکل هم حل شود.

پیام نیازمند با گلایه نسبت به عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌های اصفهان گفت: در تمام شهرها بانوان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و تیمشان را حمایت می‌کنند، نمی‌دانم این موضوع از کجا نشئت می‌گیرد، چندین بار در مصاحبه‌هایمان گفته‌ایم.

او در ادامه افزود: بانوان در بازی‌‌های آسیایی می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما در لیگ نمی‌توانند، امیدوارم این مسئله خیلی زود حل شود و حقشان است که در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کنند و تیم‌شان را تشویق کنند و لذت ببرند.

نیازمند در انتها نسبت به تغییرات مدیرعامل گفت: آقای ساکت ثابت‌شده است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، من حضوری و در فضای مجازی از ایشان تشکر کردم و قدردان زحمات او هستیم، ایشان برای فوتبال نه تنها اصفهان بلکه برای فوتبال ایران زحمت کشیده است، در کارشان فوق العاده هستند و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم، این مدل مدیرها نباید از فوتبال فاصله بگیرند و باید همیشه در فوتبال باشند.

او ادامه داد: سابقه کار با آقای نیکفر را هم داشته‌ام، مدیر خوب و توانمندی هستند و مطمئنم که در آینده به سپاهان و فوتبال اصفهان کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها