کد خبر : 1986949 | 23 آذر 1402 ساعت 17:10 | 17.4K بازدید | 124 دیدگاه

نمایش درخشان طلایی‌پوشان در روز دربی

سپاهان، مدعی اصلی قهرمانی لیگ

در شرایطی که دربی با هیاهوی بسیار در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است، سپاهان در مسابقه حساس خود مقابل فولاد با نمایشی فوق‌العاده و تهاجمی با پیروزی ۳-۱ بازی را تمام کرد.

سپاهان، مدعی اصلی قهرمانی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، آنها که از حمایت بیش از بیش از ۲۰ هزار هوادار خودی هم بهره می‌بردند، از همان ابتدا بازی طوفانی آغاز کرده و با دو گل در ۱۵ دقیقه از فولاد پیش افتادند. بعد از این دو گل، فولاد توانست یکی از این گل‌ها را توسط عادل ارغند، بازیکن جوان خود جبران کند و برای دقایقی بازی در اختیار گرفت.

با این حال با شروع نیمه دوم، این سپاهان بود که به‌صورت کامل بازی را دوباره در اختیار گرفت و با حملات بسیار، موقعیت‌های بی‌شماری روی دروازه حریف خلق کرد و اگر توپ‌های بازیکنانی مثل زکی‌پور، اسدی، رامین رضاییان و ... وارد دروازه فولاد می‌شد، نتیجه رویایی روی تابلو به ثبت می‌رسد. سپاهانی‌ها در نیمه دوم تنها یک‌بار روی بغل پای زیبای کاوه رضایی موفق به گلزنی شدند تا با پیروزی سه بر یک از ورزشگاه بیرون بیایند.

این پنجمین برد متوالی سپاهان در لیگ برتر بود که باعث شد این تیم با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. حالا با توجه به اینکه طلایی‌پوشان یک بازی معوقه نیز برابر گل‌گهر خواهند داشت، این شانس را دارند که قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها