کد خبر : 1986906 | 23 آذر 1402 ساعت 13:56 | 40K بازدید | 12 دیدگاه

رکورد جدید در لیگ قهرمانان: ستاره بارسا کوتاه نمی‌آید

لامین یامال، ستاره نوجوان بارسلونا، رکورد دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کرد.

رکورد جدید در لیگ قهرمانان: ستاره بارسا کوتاه نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رویال آنتورپ رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان ژاوی با وجود این شکست باز هم توانستند به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم این رقابت‌ها شوند و یامال هم که در این بازی در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد رکوردی دیگری را به نام خودش ثبت کند.

این ستاره 16 ساله تا به حال در 20 بازی در ترکیب بارسا به میدان رفته و چهار بازی ملی هم برای تیم ملی اسپانیا در کارنامه دارد تا نشان دهد که توانایی بسیاری برای درخشش در آینده دارد. 

1938028

او شب گذشته موفق شد پاس گلی را برای فران تورس ارسال کند تا دروازه حریف را باز کند و به این ترتیب رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ارسال پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا شده را به نام خودش ثبت کرد.

این رکورد پیش از این در اختیار بوژان کرکیچ بود که او هم محصول آکادمی لاماسیاست و این رکورد را در سن 17 سال و 91 روزگی در ترکیب بارسا در نوامبر 2007 به ثبت رسانده بود. این در حالی است که یامال با 16 سال و 153 روز موفق شده این رکورد را از آن خود کند و به نظر می‌رسد که شکستن آن کار بسیار دشواری باشد.

دیدگاه‌ها