کد خبر : 1986632 | 22 آذر 1402 ساعت 11:32 | 36.1K بازدید | 14 دیدگاه

هراس رئال مادرید: بلینگام در یک قدمی محرومیت!

کارت زردی که جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، شب گذشته برابر یونیون برلین دریافت کرد کار را برای او دشوار خواهد کرد.

هراس رئال مادرید: بلینگام در یک قدمی محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی یونیون برلین به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید. 

این سه امتیاز باعث شد که شاگردان کارلو آنچلوتی با بیشترین امتیاز ممکن و کسب شش پیروزی در هر شش بازی مرحله گروهی مقتدرانه راهی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شوند و در انتظار مشخص شدن حریف‌شان در قرعه‌کشی روز دوشنبه باشند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که بلینگام روی یک صحنه و پس از درگیری با بازیکن حریف برای دفاع از هم‌تیمی‌اش کارت زردی از داور دریافت کرد که حتی آنچلوتی هم پس از پایان بازی این کار را احمقانه توصیف کرد. 

1962957

این کارت زرد کار را برای این ستاره انگلیسی دشوار خواهد کرد چون او حالا دو کارته شده است و در صورتی که در بازی رفت مرحله یک هشتم کارتی دریافت کند، نمی‌تواند تیمش را در بازی برگشت همراهی کند. 

این اصلا خبر خوبی برای رئال مادرید نیست، خصوصا که پیش از این ادواردو کاماوینگا هم با شرایطی مشابه روبرو بود. او در بازی شب گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت، اما در زمان برگزاری مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به احتمال زیاد آماده حضور در میادین خواهد بود و اگر غیبت او و بلینگام همزمان شود، آنچلوتی باید فکری به حال خط میانی تیمش کند. 

دیدگاه‌ها