کد خبر : 1986569 | 21 آذر 1402 ساعت 23:57 | 18.3K بازدید | 7 دیدگاه

حذف کامل: سویا به لیگ موردعلاقه‌اش نرفت!

سویا با شکست ۲-۱ مقابل لانس از کسب رده سوم و رفتن به لیگ اروپا بازماند.

حذف کامل: سویا به لیگ موردعلاقه‌اش نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب در آخرین دیدارش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لانس شکست خورد و با چهارم شدن در گروه، از رسیدن به لیگ اروپا بازماند.

سویا به قهرمانی در لیگ اروپا مشهور است و در هر وضعیتی که باشد، اگر در این تورنمنت حضور داشته باشد، می‌تواند یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

آنها امشب در حالی در آخرین بازی‌شان در دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف لانس رفتند که فقط در صورت برد می‌توانستند به لیگ اروپا بروند و با هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، در رتبه چهارم جدول قرار می‌گرفتند.

1965815

در حالی که بازی پایاپای در جریان بود، در دقیقه ۶۳ لانس موفق شد با گلزنی از روی نقطه پنالتی به برتری ۱-۰ برسد. سویا حدود نیم‌ساعت فرصت داشت تا با کامبک و پیروزی به لیگ اروپا راه پیدا کند.

آنها بخشی از راه کامبک را رفتند. در دقیقه ۸۰ سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. آنها فقط یک گل تا لیگ اروپا فاصله داشتند.

در دقایق پایانی اما هر چقدر تلاش کردند نتوانستند گل برتری را به ثمر برسانند و در دقیقه ۶+۹۰ هم در کمال ناامیدی گل دوم را هم دریافت کردند و لیگ قهرمانان را در رده چهارم به پایان رساندند. لانس هم با پیروزی ۲-۱ امشب در جدول سوم شد و به جای سویا به لیگ اروپا رفت.

دیدگاه‌ها