کد خبر : 1986533 | 21 آذر 1402 ساعت 21:43 | 41.9K بازدید | 59 دیدگاه

آخرین وضعیت مدافع استقلال برای دربی: پنجاه - پنجاه!

پزشکان استقلال همچنان در تلاش هستند تا ایمان سلیمی را به دربی پایتخت برسانند.

آخرین وضعیت مدافع استقلال برای دربی: پنجاه - پنجاه!

به گزارش "ورزش سه"، ابهام بزرگ ترکیب استقلال برای دربی پایتخت، به چینش خط دفاعی این تیم برمی‌گردد. مرادمند نتوانسته است که در تمرینات گروهی حضور یابد و حضور او در ترکیب اصلی غیرممکن است، مگر اینکه او در نیمه دوم پای به زمین مسابقه بگذارد. اما دغدغه اصلی کادرفنی آبی‌ها، ایمان سلیمی است.

سلیمی در دیدار برابر فولاد با علی‌نژاد برخورد سختی داشت که منجر به کبودی چشم او شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید مشکل این بازیکن تنها همین موضوع باشد اما خبر رسید که مدافع استقلال دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و وضعیت او برای حضور در این مسابقه نامشخص است.

از روز گذشته اخبار زیادی درباره غیبت این بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد، ولی همان‌طور که صبح امروز نیز در ورزش سه اعلام کرده بودیم، پزشکان استقلال آخرین آزمایش‌ها را از پای آسیب‌دیده سلیمی به عمل آورده‌اند و در حال ارزیابی آخرین وضعیت این بازیکن هستند تا مشخص شود می‌تواند به دربی برسد یا خیر.

آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که وضعیت سلیمی برای حضور در این مسابقه اصطلاحا 50-50 است و هنوز کادرپزشکی استقلال خبر غیبت قطعی این بازیکن را به جواد نکونام اطلاع نداده است و آنها در تلاش هستند تا این بازیکن را به هر نحوی که شده به دربی برسانند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که کادرفنی این تیم تا صبح دربی منتظر سلیمی خواهد ماند تا اگر او شرایط حضور در میدان را داشته باشد، در ترکیب آبی‌های پایتخت قرار بگیرد. در غیر این صورت، او نیز به مانند مرادمند، بازی با پرسپولیس را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها